مسئولان ناحیه مقاومت فارسان از تورهای ایست و کنترل ورودی های این شهرستان که به همت بسیجیان حوزه مقاومت امام علی علیه السلام در حال اجراست بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۱۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا یکی از طرح‌های مهم دولت برای پیشگیری از ویروس کوئید ۱۹ در کشور است و در راستای اجرای این طرح، فرمانده ناحیه مقاومت فارسان، به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین ضمن بازدید از تورهای ایست و کنترل در ورودی‌های شهرستان فارسان از بسیجیان و عوامل اجرایی آن تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ۸ فروردین اجرایی شده است، افزود: جای خرسندی دارد که با هماهنگی دستگاه‌هایی که در اجرا مسئولیت دارند، این طرح در حال اجراست و همراهی خوبی بین نیروهای بسیج، انتظامی، ثبت‌احوال، هلال‌احمر، نمایندگان فرماندار وجود دارد.

وی بیان داشت: نیروهای بسیجی حوزه امام علی (علیه السلام) از زمان اجرای طرح مبادی ورودی شهرستان فارسان را در کنترل خود قرارگرفته‌اند و با حضور مستمر در اجرای منظم این طرح تلاش می‌کنند.

یزدانی گفت: از سازمان‌های مردم‌نهاد به‌ویژه جوانان درخواست می‌شود که همراهی لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر زنجیره شیوع کرونا در استان و به‌تبع آن کشور، قطع شود.

شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفاً افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

ارسال نظرات