خبرهای داغ:

ثبت نام 150 دانشجو برای حضور در بیمارستان کرونایی بجنورد

150 دانشجو برای حضور در بیمارستان کرونایی بجنورد ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۴۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول طرح شیفت ایثار بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: چند وقت پیش در فضای مجازی فراخوانی به نام شیفت ایثار جهت حضور در بیمارستان امام حسن (ع) که پذیرای بیماران کرونایی است دادیم که تا کنون بالغ بر ۱۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۰ نفر آقا و ۶۰ نفر خانم‌ها هستند.

امین ریحانی، مسئول طرح شیفت ایثار بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: مدتی است که از طرف نیرو‌های جهادی شیفت ایثار استان را برعهده گرفته ایم لذا چند وقت پیش در فضای مجازی فراخوانی به نام شیفت ایثار جهت حضور در بیمارستان امام حسن (ع) که پذیرای بیماران کرونایی است دادیم که تا کنون بالغ بر ۱۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۰ نفر آقا و ۶۰ نفر خانم‌ها هستند.

ریحانی ادامه داد: شیفت‌ها به صورتی است که با شیفت کادر درمانی و پرستاران بزرگوار بیمارستان امام حسن (ع) که از ساعت ۷ صبح تا یک و نیم بعد از ظهر و از یک و نیم تا ۷ ونیم شب است، برابری می‌کند. صبح‌ها ۳ نفر و بعد از ظهر‌ها ۲ نفر به صورت داوطلبانه و کاملا رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

این نیروی جهادی در تشریح فعالیت‌های شیفت ایثار بیان کرد: کار نیرو‌های جهادی شیفت ایثار در بیمارستان به این گونه است که گندزدایی کامل بیمارستان اعم از نرده ها، شیشه‌ها و... را بر عهده دارند و همچنین رابط بین نگهبانی بیمارستان و بخش بیماران کرونایی می‌باشند، به دلیل اینکه این بیماران قرنطینه هستند و امکان ملاقات با خانواده هایشان وجود ندارد لذا نیرو‌های شیفت ایثار وسایلی را که مربوط به بیماران است را از نگهبانی تحویل گرفته و به پرستار مخصوص بخش بیماران کرونایی می‌رسانند تا به دست بیماران عزیز برسد.وی از حضور داوطلبانه‌ی زوج‌های جوان جهت گندزدایی یا رابط بین نگهبانی و بیماران در این تیم خبر داد و افزود: از آن‌ها پرسیدیم که چرا این کار را انجام می‌دهید می‌گفتند که می‌خواهیم برکات این کار خیرخواهانه را در زندگیمان در سال ۹۹ ببینیم.

مسئول شیفت ایثار بسیج دانشجویی خراسان شمالی همچنین از هماهنگی این گروه با پرسنل بیمارستان امام حسن (ع) خبر داد و افزود: اگر خدایی ناکرده وضعیت بحرانی شود تعداد افراد بیشتری را در اختیار بیمارستان قرار می‌دهیم.

وی در پایان گفت: بسیاری از نیرو‌های جهادی از من خواستند که نامشان جایی نوشته نشود تا گمنام به مردم خدمت کنند و این رفتار ما را یاد جبهه و جنگ می‌اندازد و خرسندیم که این تفکر هنوز هم بیش از پیش در جریان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها