جانشین فرمانده سپاه سلمان در اقشار بسیج

طرح جهادی اهدا خون در زاهدان برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه سلمان در اقشار بسیج گفت: از آنجایی که رسالت و دغدغه اصلی سپاه و بسیج کمک به مردم است، سپاه و بسیج همیشه در شرایط سخت وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده و در این روز‌های شیوع بیماری کرونا نیز با تمام توان به کمک مردم آمده است.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۳۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
سرهنگ پاسداررضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان در اقشار بسیج در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با توجه به ویروس کرونا و کمبود فرآورده‌های خونی در استان، از آنجایی که رسالت و دغدغه اصلی سپاه و بسیج کمک به مردم است، سپاه و بسیج همیشه در شرایط سخت وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده و در این روز‌های شیوع بیماری کرونا نیز با تمام توان به کمک مردم آمده است.

وی افزود: طرح جهادی اهدای خون با همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان و همزمان با سراسر کشور در سطح استان نیز در حال انجام است و این طرح به مدت یک هفته در استان ادامه دارد.

سرهنگ لطیفی با اشاره به این مطلب که خواهران بسیجی در نواحی مقاومت آماده هستند تا با اهدای خون این عمل شایسته و خدا پسندانه را به نحو احسن انجام داده و قسمتی از وظیفه خود را نسبت به جامعه و مردم انجام دهند، خاطرنشان کرد: درخواست من از همه بسیجیان این است تا با تمام توان در این طرح شرکت کرده و خون اهدا کنند تا نیازمندی ما به فرآورده‌های خون برطرف شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار