خبرهای داغ:

گرامی باد روز مقاومت و پایداری هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در۱۸فروردین ماه سال ۱۳۶۷ساعت ۱۳:۱۵دقیقه دو هواپیمای جنگنده رژیم بعثی جنایتکار، نا جوانمردانه شهرستان هندیجان را بمباران هوایی نمودند که بیش از ۲۰نفر از شهروندان هندیجان پیر ، جوان و زن ، مرد و کودک شهید وزخمی شدند که به همین منظور هندیجان به روز مقاومت و پایداری از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان نامگذاری شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۵۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

در آخرین سال های جنگ تحمیلی هشت ساله ، رژیم جنایتکار بعثی صدام با کمک استکبار جهانی ودیگر دست نشاندگان مزدور ، با دو هواپیمای جنگنده حریم هوایی شهرستان هندیجان را مورد تجاوز قرار دادند و هندیجان را بمباران کردن که خانه های مردم را ویران و بیش از ۲۰نفر از مردم بی دفاع را شهید و زخمی نمودند.

 

مردم شهرستان هندیجان با استقامت و پایدار در خط ولایت و رهبری هیچ گاه ترسی از خود نشان ندادند و با فریاد های الله اکبر و حضور فعال در جبهه ها این جنایت رژیم بعثی را محکوم نمودند و با ایمانی قوی از ایران اسلامی دفاع کردند و همچنان با توکل بر خدا ادامه دارد .

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در راستای استقامت مردم هندیجان اظهار کرد : مردم فهیم و شجاع و ولایتی هندیجان همیشه خط مقدم در دفاع از کشور هستند و در جبهه هشت ساله دفاع مقدس با نیروی ایمان حضور پرشور داشتند و همچنین در پشت جبهه ها با کمک های خود افتخارات بزرگی کسب نمودند.

 

وی افزود: مردم هندیجان بارها ثابت کردند پشتیبان آرمان های امام راحل و شهدا هستند و هیچ گاه به دشمنان اسلام اجازه تهدید یا تجاوز را نمی دهند و همیشه در کارهای انقلاب پیش قدم هستند.

 

وی بابیان تقدیر از حماسه آفرینی مردم شهرستان هندیجان گفت: یاد و خاطره شهدای بمباران هوایی هندیجان گرامی باد و هیچگاه رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام فراموش نخواهد شد و با تلاش بیشتر با فرهنگ سازی مناسب بایستی ایثار شهدا به نسل های کنونی و آینده منقل بشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار