خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و عید بزرگ نیمه شعبان و با توجه به ایجاد محدودیت‌ها، برنامه‌های استغاثه به حضرت مهدی( عج)، احیای شب نیمه شعبان به ‌صورت مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۸۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ مسعود اکبری در جلسه کمیته فضای مجازی قرارگاه پدافند زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با اشاره به محدودیت‌های ارتباطی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن ارتباطات، بهترین راه برای جشن‌ها، ارتباط هوشمندانه و هنرمندانه برای برپایی این اعیاد بزرگ است.

وی با بیان این‌که فضای مجازی بستری است که اگر مجموعه‌های فرهنگی به وحدت برسند، می‌توانند در بهبود وضعیت کنونی کوشا باشند، افزود: بزرگداشت اعیاد ماه شعبان با همکاری مجموعه‌های بسیج طلاب، دفتر امام جمعه، دفتر آستان قدس رضوی، مجمع هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا برگزار می‌شود.

اکبری با بیان اینکه سپاه و بسیج خدمتگزار مردم هستند و در زمینه‌های مختلف حاضر است با بکارگیری تخصص‌های لازم و هوشمندانه خدمت‌رسانی کند، بیان کرد: اکنون در این شرایط پیش آمده جای خالی فضاهای معنوی برای مردم احساس می‌شود، این اصلا جای نگرانی ندارد، این مجموعه با مجموعه‌های مطرح شهرستان درصدد هستند تا برنامه‌های جامعی را به کوچه‌ها بیاورند و مردم از خانه‌هایشان تماشاگر این مراسمات باشند.

فرمانده سپاه شهرضا با اشاره به ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج و هیأت‌های هر محله خاطر نشان کرد: نیروهای بسیجی که حقوق هم نمی‌گیرند در خدمت مردم هستند، هدف سپاه و بسیج مقابله با انواع ویروس‌ها است، ویروس سیاسی، مذهبی، سلامتی و هر ویروس دیگر بیاید، ما مقابله می‌کنیم و پیروز میدان هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها