خبرهای داغ:
نقویان از فعالیت 8 هزار و 673 نفر در قالب یک هزار و 6 گروه جهادی در استان خراسان شمالی در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۷۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، نقویان مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع)، گفت: ۸ هزار و ۶۷۳ نفر در قالب یک هزار و 6  گروه جهادی در پنج حوزه کاری از اسفند ماه ۹۸ امورات جهادی سلامت استان را پیگیری می کنند.
وی افزود: برای رفع آلودگی محیطی ۴۶۵ گروه با استعداد ۴ هزار و 81  نفر اقدام به ضد عفونی معابر، مساجد، مدارس، محلات، پمپ بنزین ها و روستاها اقدام کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: همچنین برای تولید اقلام بهداشتی ۲۷۰ گروه با استعداد ۲ هزار و ۲۰۸ نفر اقدام به راه اندازی کارگاهای تولید ماسک و بسته بندی محلول ضد عفونی کرده اند.

نقویان افزود: در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی ۵۹ گروه با استعداد ۵۵۶ نفر اقدام به توزیع سبد کالای حمایتی و مواد غذایی در حاشیه شهرها کرده اند.

وی فعالیت های انجام شده در حوزه آموزش عمومی بهداشت را از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت:  ۱۳۸ گروه با استعداد ۴۲۱ نفر در محله ها اقدام به آموزش چهره به چهره و توزیع بروشور کرده اند.
  
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تامین نیروی انسانی متخصص درمانی ۷۴ گروه با استعداد ۷۶۶نفر اقدام به فعالیت در ایستگاه های تب سنجی، مشاوره تلفنی ، همکاری با سامانه۴۰۳۰ داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها