خبرهای داغ:

ضدعفونی روستاهای میرآباد در سردشت انجام شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول اکرم ( ص ) میرآباد گفت: بسیجیان این حوزه بیش از 15 روستای شهر میرآباد را در چند نوبت ضدعفونی و گندزدایی کردند.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۸۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴

 

اسماعیل شمسی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، درباره اقدامات گروه‌های جهادی پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج میرآباد برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا و  با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقدامات جهادی و حضور جهادگرانه در مقابله با این ویروس، گروه‌های جهادی شهیدان محمد و کامل شمسی عرصه‌های مختلف و متنوعی را برای حضور و خدمت رسانی مورد بررسی قرار دادند و در دو مورد اقدامات عملی صورت گرفت.

وی افزود: از عرصه‌هایی که به ‌شدت در ابتدای شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرارگاه قرار گرفت، توزیع ماسک بود که موردنیاز کادر درمان و مردم قرار داشت؛ بنابراین بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت متناوب، برای توزیع ماسک در بین مردم شهر و روستای میرآباد اقدام کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول اکرم (ص) میرآباد گفت: علاوه بر این بیش از 15 روستای توابع بخش وزینه شهر میرآباد نیز در چند نوبت ضد عفونی شدند.

وی گفت: گروه‌های جهادی شهیدان محمد و کامل شمسی با همکاری گردان امام رضا (ع) میرآباد و با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین، به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهر میرآباد و روستاهای اطراف اقدام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات