حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه بیماری کرونا آزمایشی الهی است که ملت ایران با سربلندی از این آزمایش بیرون آمده و در این بین برخی از خانواده ها عزیزانشان را از دست دادند که امید است مورد غفران و رحمت الهی قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۲۳۱۹۸۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه از خانواده متوفیان بیماری کرونا با همراهی ریاست اداره تبلیغات شهرستان ، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان زرندیه و بسیج طلاب شهرستان تفقد و دلجویی نمودند.
در این دیدار حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه ضمن عرض تسلیت و دلجویی از خانواده های متوفی بیماری کرونا اظهار داشت: بیماری کرونا آزمایشی الهی است که ملت ایران با سربلندی از این آزمایش بیرون آمده و در این بین برخی از خانواده ها عزیزانشان را از دست دادند که امید است مورد غفران و رحمت الهی قرار بگیرند.
مهدی محمدیدر خصوص مقابله با شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: امروز در دنیا انقلاب اسلامی ایران و سبک زندگی اسلامی یکی از مهم ترین روش های زندگی است که توانسته مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذارد و به عنوان یک الگوی موفق در دنیا نمایان شود.

ارسال نظرات