فرمانده سپاه قائم شهر اعلام کرد:

سایه مواسات و همدلی مومنانه برسر ۲۰ هزار خانوار جامعه هدف

فرمانده سپاه قائم شهر اعلام کرد که ۲۰ هزار خانوار جامعه هدف در قائم شهر تحت حمایت قرارگاه کمک مواسات و همدلی مومنانه قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۲۳۲۸۸۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر، حسین علیزاده فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان گفت: با همت و تلاش، نهادها، ادارات، خیرین و بسیجیان و گروه‌های جهادی در شهرستان، اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفت که مرحله اول این رزمایش در نیمه شعبان با اهدای ۱۴ هزار بسته معیشتی به نیازمندان برگزار شد.

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به اینکه سپاه مجری کار و  امام جمعه و فرماندار به عنوان اعضای ستاد رزمایش می‌باشند، افزود:‌همه ادارات، نهاد‌ها و گروه‌های جهادی، زیر مجموعه سپاه هستند.

علیزاده با تاکید براینکه تمامی گروه‌های مردم نهاد و جهادی بصورت متمرکز تمام کمک‌های خود را به سپاه راسال کنند، ادامه داد‌: در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار و گذشت است و ارزش ثواب خدمت در این ماه قابل شمارش نیست ان شاء الله شاهد حضور و حماسه‌ای دیگر از جنس وحدت وهمدلی باشیم.

به گفته فرمانده سپاه قائم شهر  اجرای مرحله دوم این رزمایش  از اول ماه رمضان ماه و در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و نیز عید فطر ادامه خواهد شد.

علیزاده با اعلام اینکه در رزمایش مواسات ۲۰ هزار خانوار جامعه هدف کمک مومنانه خواهد شد، با دعوت از مردم مومن و لایتمدار قائم شهر یادآور شد:مردم میتوانند برای شرکت در این رزمایش، کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا Ir۳۵۰۶۰۰۶۸۱۵۰۱۱۱۲۳۴۰۰۰۰۰۰۱ بانک مهر، بنام مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران واریز ویا اقلام خوراکی را به حسینیه عاشقان یا چادر‌های سیار جمع آوری کمک‌ها تحویل دهند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار