خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در همدان/ دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در مرحله اول این کمک‌ها بالغ بر ۸ هزار خدمت کمک مؤمنانه را با کمک مردم و خیرین داشتیم و قرار است ۴۰ هزار بسته از این کمک‌ها ظرف این چند روز بعد از میلاد امام حسن(ع) توزیع شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۰۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در همدان/ دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ اکبر یونسی در دوم رزمایش کمک مومنانه پایگاه شهید «یوسفی» مسجد مهدیه همدان ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: درد نیازمندان که معیشت است با این حرکت کریمانه پوشش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ما سال ۹۸ را با سیل و زلزله آغاز کردیم و تا اواسط سال درگیر آن بودیم و بعد از آن بحث امنیتی که دشمن بر ما تحمیل کرد که با هدایت‌های پدرگونه رهبری و مردم چشم فتنه کور شد، افزود: یک ماه قبل از سال ۹۹ تاکنون ویروس منحوس کرونا زندگی بشریت را تحت تأثیر قرار داده است و تاکنون کسی نتوانسته به این بیماری پی ببرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: این ویروس جامعه بشریت را درگیر کرده و در کشور ما با تدبیر مقام معظم رهبری و پای کار آمدن مردم در ایران توانستیم در حوزه های مختلف به نوعی غلبه کنیم.

وی گفت: در ۶ حوزه از ابتدای اسفند درگیر بودیم و بلافاصله بعد از انتخابات حرکت های خودجوش مردمی و ضدعفونی اماکن انجام شد.

یونسی با اشاره به اینکه  تمامی حرکت‌ها از سوی مساجد انجام شد، ابراز داشت: کنترل معابر توسط بسیجیان انجام شد که بصورت ۲۴ ساعته پای کار بودند.

وی بیان کرد: کار غربالگری و کمک به مراکز درمانی و بهداشتی، بسته های بهداشتی و خیل عظیمی از این بسته‌ها بین مردم توزیع شد و حرکت‌ها به صورت مردمی انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: توزیع ماسک، دستکش، گان و مواد ضدعفونی صورت پذیرفت و در کشورهای پیشرفته به نوعی این بسته‌های بهداشتی را به غارت می‌برند.

وی افزود: در سطح همدان ۱۴ کارگاه تولیدی ماسک، گان، دستکش و مواد ضدعفونی وجود دارد و این تبدیل به نقطه قوتی شد که توانستیم این ویروس را کنترل کنیم که به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه و مساوات را داشته باشیم که خیل عظیمی از کمک‌ها جاری و ساری شد و مردم پای کار آمدند.

یونسی با بیان اینکه دشمن در زمینه معیشت بسیار عالی کار می‌کند، گفت: دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است و می‌خواهد مردم را به نوعی نسبت به نظام ناامید کند اما همچنان شاهد کمک‌های مردمی هستیم.

وی ابراز داشت: در مرحله اول این کمک‌ها بالغ بر ۸ هزار خدمت کمک مؤمنانه را با کمک مردم و خیرین داشتیم و قرار است ۴۰ هزار بسته از این کمک‌ها ظرف این چند روز بعد از میلاد امام حسن(ع) توزیع شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسته سوم این کمک‌ها در عید سعید فطر توزیع می‌شود  این کمک‌ها همچنان ادامه دارد و همه دست به دست هم دهیم که از این امتحان الهی سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار