مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار:

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مقاومت را تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۹۲۴۳۹۰۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام احمدی در آخرین محفل قرآنی به بیان فضیلت‌های بیت المقدس پرداخت و تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی را مقابله دانست.

وی با اشاره به قدمت مسجد الاقصی مطرح کرد: این مکان هزاران سال مکان عبادت تمام انبیاء الهی بالأخص انبیاء اولوالعزمی مثل حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) و پیامبر گرامی اسلام(ص) بوده است.

وی با بیان اینکه محل تولد حضرت عیسی(ع) در نزدیکی مسجد الاقصی است، گفت: مدفن پیامبران الهی نیز در نزدیکی این مسجد است که فضیلت این مکان را چند برابر میکند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار اظهار کرد: این مسجد به نقل از امیرالمومنین(ع) یکی از چهار بنای بهشتی در دنیا است که محل عبور سجده کنندگان است. همچنین پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز در شب معراج از مکان مسجد الاقصی عبور کردند و در آنجا نماز خواندند.

احمدی افزود: مسجد الاقصی اولین قبلگاه مسلمین بود و آیاتی و نشانه‌هایی در این مسجد هست.

وی به دشمنی یهود اشاره کرد و افزود: این دشمنی سابقه‌ای به قدمت اسلام دارد. همچنین به دلیل خیانت یهود به اسلام به تعبیر قرآن یهودیان در کنار مشرکین قرار میگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است.

احمدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری " اگر ان شاء الله دنبای اسلام به معنای درست کلمه روز قدس را گرامی بدارند و برای فریاد کشیدن بر سر صهیونسیت‌های غاصب غنیمت شمارند، به میزان زیادی دشمن را شکست خواهند داد و به عقب نشینی وادار خواهند کرد " روز قدس را پر اهمیت خواند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار گفت: به دلیل فضیلت‌های قدس صهیونیست‌ها معامله قرن را ارائه کردند و مسلمانان نیز تا پیروزی کامل مقاومت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار