سعد زعفری هشجین
امام جمعه کوثر گفت:

نمایندگان مجلس برای کاهش مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند

در حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا از اوجب واجبات بوده و رعایت تمامی موارد بهداشتی توسط همه مردم لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۲۴۶۷۳۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

نمایندگان مجلس برای کاهش مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گیوی اظهار کرد: در حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا از اوجب واجبات است.

وی از خدمات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، پرسنل شهرداری و گروه‌های جهادی در ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهری و روستایی قدردانی کرد و افزود: عده‌ای با برگزاری مراسمات عزا در آرامگاه‌ها و بر سر مزار درگذشتگان، ناخودآگاه و ناخواسته باعث رشد و توسعه این بیماری می‌شوند.

امام جمعه کوثر در خصوص آغاز مرحله دوم شیوع کرونا هشدار داد و بیان کرد: برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان و پیشگیری از درگیری خانواده‌ها با این بیماری، رعایت تمامی موارد بهداشتی توسط همه مردم لازم و ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش بزرگ کمک مومنانه تصریح کرد: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه کار بزرگ و گسترده‌ای در سطح کشور و به‌ویژه شهرستان کوثر بود که قابل تقدیر است.

لزوم توجه نمایندگان مجلس به مشکلات مردم

حجت‌الاسلام عسگر بیگی ضمن تبریک آغاز دوره یازدهم مجلس اظهار داشت: نماینده جنوب استان باید با تلاش مضاعف درصدد تعریف پروژه‌های اشتغال‌زایی با توجه به پتانسیل بالای منطقه به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری برآید و برای اجرایی شدن آنها تلاش کند تا شاهد کاهش بیکاری در منطقه باشیم.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس از دادن شعارهای مردم فریبانه دوری نموده و برای کاهش مشکلات معیشتی مردم تلاش نمایند.

خطیب نماز جمعه کوثر در پایان ضمن تسلیت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای ۱۵خرداد سال ۴۲ را گرامی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار