سعد زعفری هشجین

فکر و عمل انقلابی عامل جهش تولید در کشور

امام جمعه کوثر گفت: فکر و عمل جهادی و انقلابی از سوی مدیران در کشور عامل جهش تولید است.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۲۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

فکر و عمل انقلابی عامل جهش تولید در کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوثر، فکر و عمل جهادی و انقلابی از سوی مدیران در کشور را عامل جهش تولید دانست و اظهار کرد: برخی بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت عامل وضعیت اقتصادی کنونی است.

وی ضمن انتقاد از وجود گرانی‌ها در بازار خودرو و مسکن کشور افزود: چرا مجلس و دولت در کوتاه کردن دست خام فروشان تعلل می‌کنند که نتیجه‌اش خروج مواد اولیه از کشور بدون کسب درآمد و همچنین ارزش افزوده برای کشور در جهت رونق و جهش تولید و اشتغال‌زایی می‌شود.

امام جمعه کوثر در ادامه ضمن اشاره به نقض‌های آشکار حقوق شهروندی و بشر در آمریکا، بیان داشت: تصاویر منتشر شده در رسانه‌های آن کشور با وجود محدودیت،گویای اقدامات ضد بشری آمریکا است.

بیگی همچنین ضمن انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی و امور آب کوثر در عدم حمایت از کشاورزان منطقه که درصدد تولید محصولات کشاورزی حداکثری با توجه به پتانسیل بالای این حوزه در شهرستان هستند، تصریح کرد: امنیت غذایی در گرو کشاورزی موفق و آن‌هم در سایه حمایت از کشاورزان است و نه مانع تراشی برای دلسرد کردن کشاورز از تولید.

وی از قیمت بالای نهاده‌های دامی و همچنین کم بودن قیمت خریدهای تضمینی گندم و جو توسط دولت انتقاد کرد و گفت: در سال گذشته دولت درصدد واردات گندم برآمد در حالی‌که حاضر به خرید قیمت تمام شده گندم و جو از کشاورزان نشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار