خبرهای داغ:

جاده دستجرد به عباس آباد بعد از سال‌ها با رعایت نکات محیط زیستی بهسازی می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: راه قدیمی دستجرد به عباس آباد به منظور دسترسی بهتر روستاییان منطقه خارتوران با رعایت ملاحظات محیط زیستی بهسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۹۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشستی که با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست و راه و شهرسازی شرق استان (شاهرود) در فرمانداری شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت این جاده درخواست اهالی منطقه است و باید در حل این موضوع هم رضایت مردم و هم عمل به قوانین و ضوابط محیط زیستی در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه برای دهیاران شهرستان شاهرود شرح وظایفی برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تدوین شده است، تأکید کرد: حفظ محیط زیست وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است و باید از این میراث برای آیندگان پاسداری کرد.
معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه این مسیر از سال‌های دور در ذخیره گاه زیستکره توران وجود داشته و مورد استفاده روستاییان و محیط بانان بوده، افزود: به منظور آسان سازی دسترسی اهالی همان راه قدیمی با زیرسازی استاندارد در قالب راه روستایی و بدون آسفالت مرمت و بهسازی می‌شود.
فخری همچنین به توافق ۲ اداره کل راه و شهرسازی و حفاظت محیط زیست برای واگذاری پایگاه محیط بانی سه راهی مجن و تغییر کاربری آن به راهدارخانه اشاره کرد و گفت: پس از جانمایی و واگذاری زمین، پایگاه جدید محیط بانی با استفاده از اعتبارات استانی در منطقه ساخته می‌شود.
 در این جلسه که با حضور مسئولان شهرداری شاهرود همراه بود در خصوص بهسازی محور دستجرد-عباس آباد، رفع مشکلات مسکن‌های مهر شهرک‌های کوثر و فدک و تقاطع غیرهمسطح مجن تصمیماتی اتخاذ گردید.
همچنین بازدید میدانی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان باتفاق معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از روند اجرای عملیات‌های راه و شهرسازی، روکش آسفالت محورطرود، روکش آسفالت محور چه جام-بیارجمند، روکش آسفالت محور بیارجمند-کی کی و مرمت و بهسازی محور دستجرد-عباس آباد انجام شد.
جاده دستجرد به عباس آباد بعد از سال‌ها با رعایت نکات محیط زیستی بهسازی می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار