یک کارشناس برجسته سیاسی:

اساس مسئولیت ها در نظام اسلامی بر پایه خدمت به مردم است

فراهانی کارشناس برجسته سیاسی با اشاره به اهداف تشکیل انقلاب اسلامی گفت:مسئولین همواره باید بدانند اساس مسئولیت آنها بر اساس خدمت به مردم است و در جهت خدمت گذاری به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۵۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ قاسم فراهانی کارشناس برجسته سیاسی در جمع بسیجیان، مربیان و هادیان عقیدتی_سیاسی این ناحیه گفت: یکی از مهمترین سیره های رفتاری امام رضا(ع) برخورد صحیح با مردم است که امروز باید سرلوحه رفتار همه ما باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف تشکیل انقلاب اسلامی خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم است و انقلاب اسلامی ظرفیتی برای تحقق مطالبات مستضعفین عالم است.

فراهانی با تأکید بر اینکه مسئولین همواره باید بدانند اساس مسئولیت آنها بر اساس خدمت به مردم است،گفت: اگر خدای ناکرده مسئولین در نظام اسلامی به نقطه ای برسند که مسئولیت را برای قدرت و رسیدن به منافع شخصی بدانند قطعا ظلم آشکار به نظام اسلامی می کنند.

وی با اشاره به تحول خواهی در نظام اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های شخصیتی امام خمینی(ره) که مقام معظم رهبری هم در سالگرد ارتحال ایشان به آن اشاره کردند روحیه تحول خواهی امام بزرگوار بود که امروز باید سرلوحه رفتار مسئولین قرار گیرد.

کارشناس برجسته سیاسی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم تحول خواهی تحول در سیاست خارجه است،افزود: امام بزرگوار با تشکیل انقلاب اسلامی این تحول را ایجاد کردند و نظام دو قطبی جهان را به چالش کشاندند و این نگاه همواره باید در عرصه سیاست خارجه برقرار باشد.

وی با تأکید بر اینکه امروز شاهد افول تدریجی آمریکا هستیم،گفت: هرچقدر به جلوتر می رویم ماهیت پلید و استکباری آمریکا برای دنیا مشخص می شود و این موضوع از خود آمریکا شروع شدهاست.

فراهانی طبیعت آمریکا را آدم کشی و جنایت علیه بشریت خواند و گفت: در طول یک قرن گذشته آمریکا جنایات زیادی علیه بشریت انجام داده و آنها با امپراطوری رسانه ای که داشتند مانع نشان دادن این ماهیت شده بودند اما به لطف خداوند متعال و به برکت انقلاب اسلامی روز به روز این ماهیت خود را بیشتر نشان می دهد.

وی تصریح کرد: امروز علاوه بر اینکه مردم ایران به ماهیت پلید آمریکائی ها پی برده اند ملت های دیگر نیز اعتباری برای آمریکا قائل نیستند.

کارشناس برجسته سیاسی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی بر اساس ارزش های عاشورا و کربلا شکل گرفته، افزود: انقلاب اسلامی با پرچم داری امام خامنه ای به سوی ظهور حرکت می کند و دشمنان انقلاب نمی توانند جلوی این حرکت را بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بن مایه اعتقادی ما در نظام اسلامی باید اندیشه های مقام معظم رهبری باشد و همواره باید گوش به فرمان ایشان باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات