معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران این فرماندهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۳۵ نفر از عاملان تهدید سلامت جامعه را دستگیر کرده و تحویل مقامات قضایی دادند.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۷۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیرهوشنگ حیدریان اظهار داشت: این عاملان در عرصه قاچاق و احتکار انواع کالا‌های بهداشتی و پزشکی به عنوان متخلف شناسایی و دستگیر شدند که قاچاق ماسک با ۲۰ متهم بیشترین افراد دستگیری را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: ماموران این فرماندهی از هفت اسفند تا ۱۳ تیر امسال همزمان با شناسایی نخستین مورد از ابتلای ویروس کرونا در استان فعالیت‌های خود را برای ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقای سطح دسترسی مردم به کالا‌های بهداشتی را تشدید کرده و تا کنون ۳۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال انواع کالای بهداشتی و پزشکی قاچاق را کشف کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: این کالا‌ها شامل ۴۰۹ هزار و ۲۹۴ عدد ماسک، ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش یکبار مصرف، ۱۲ هزار و ۶۵۰ عدد انواع بطری‌های حاوی ضد عفونی کننده با گنجایش مختلف و ۱۳۷ هزار عدد انواع لوازم پزشکی است.

حیدریان گفت: این فرماندهی همزمان با گسترش و پررنگ شدن تهدید ویروس کرونا، در کنار وظایف محوله و تخصصی با تمام امکانات و تجهیزات تلاش کرده همراه با جامعه پزشکی و پرستاری باشد و در این راستان وظایف جدیدی، متناسب با شرایط در دستور کار این نهاد تعریف شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات