خبرهای داغ:
مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت: باید با شکل دادن به بیت‌المقدس‌ها، فتح خرمشهرهای جدید انقلاب اسلامی را رقم بزنیم و این نیز جز با نگاه مسئله محور، نگاه تخصصی به مشکلات کشور و ارائه راهکار تخصصی برای رفع آن ممکن نیست.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۴۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

باید با شکل دادن به بیت‌المقدس‌ها، فتح خرمشهرهای جدید انقلاب اسلامی را رقم بزنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه افتخار من این بود که در بسیج دانشجویی در خدمت دانشجویان بسیجی بودم، اظهار داشت: خدمت در این مسئولیت برای من یک نعمت و لطف الهی بوده است.

وی با بیان اینکه مفتخرم که قطره‌ای از دریای بیکران بسیج بودم، گفت: بسیج شاهکار حکمت الهی امام (ره) است؛ همان دریایی است که حل همه مشکلات کشور جز به توسل به آن ممکن نیست.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج تجلی مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی است، گفت: باید با شکل دادن به بیت‌المقدس‌ها، فتح خرمشهرهای جدید انقلاب اسلامی را رقم بزنیم و این نیز جز با نگاه مسئله محور، نگاه تخصصی به مشکلات کشور و ارائه راهکار تخصصی برای رفع آن ممکن نیست.

وی با بیان اینکه بسیج نماد اعتقاد واقعی و خالصانه و مستحکم امام و رهبر انقلاب به مردم است، گفت: امام ما از همان ابتدای شکل‌گیری در دفاع از انقلاب در برابر تهاجم سخت و در فتنه‌های متعدد جنگ نرم با حضور مردم پیش بردند.

فریادرس افزود: امروز حل مشکلات آینده انقلاب اسلامی را جز با نگاه تخصصی شبکه مردمی نمی‌توانیم به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) مبنی بر غنیمت شمردن فرصت‌های زندگی گفت:  فرصت الهی به شرط نگاه موحدانه بزرگ‌ترین فرصت است؛ خدا را شاکرم که این فرصت در اختیار من قرار گرفت.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه آنچه به دست آمده با تلاش مجاهدانه بسیجیان و مدیران بوده است، اظهار کرد: در بحث کرونا بیش از ۶هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی تهیه و توزیع شد.

وی با تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط گروه‌های جهادی در بسیج دانشجویی از جمله ساخت واحد مسکونی، کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و لرستان و زلزله‌زدگان کرمانشاه و ... گفت: این فعالیت‌ها جز به مجاهدت گروه‌های جهادی بسیجیان نبوده است.

فریادرس با بیان اینکه در قالب قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی توانسته در گفتمان‌سازی در فضای استان موثر باشد، ادامه داد: حل مسئله و مسئله‌محوری با شرایط جدید باید جهت‌های جدیدی به خود بگیرد.

وی افزود: در برنامه های فرهنگی به نسبت جمعیت دانشجویی استان نسبت به دیگر استان‌ها رتبه نخست کشور را داریم.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه امروز خوشحالیم که هسته‌های حل مسئله و علمی بسیج محور فعالیت آینده بسیج دانشجویی هستند، اظهار کرد: با درایت راهبردی سازمان بسیج دانشجویی این نهال کاشته شده و این رویکرد به عنوان رویکرد اساسی سازمان بسیج دانشجویی اتخاذ شده است.

وی در پایان با بیان اینکه همه مراکز بسیج دانشجویی در سراسر کشور باید با صبر و حوصله به مسائل کشور نگاه کنند، افزود: امید است فعالیت های زودگذر در پایگاه‌ها باعث نشود از عمق اهداف چشم‌پوشی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات