مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام خبرداد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل استاندارد و سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه امیرالمؤمنین (ع)

محمود علیپور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام گفت:سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام، با بهره مندی از کارشناسان فنی و خبره آمادگی خود را در راستای همکاری با اداره کل استاندارد، در جهت اشاعه فرهنگ استاندارد و تدوین استانداردهای ملی و محصولات بومی استان، اعلام می دارد.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۳۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل استاندارد و سازمان بسیج علمی پژوهشی وفناوری سپاه امیرالمؤمنین (ع)  استان با محوریت علمی آموزشی و ترویجی، با حضور سرهنگ علیپور، نماینده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و همتی، مدیرکل استاندارد منعقد شد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام، با تاکید بر تعامل دوسویه با اداره کل استاندارد، در راستای استفاده بهینه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استاندارد افزود: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام، با بهره مندی از کارشناسان فنی و خبره در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی و ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج در استان، آمادگی خود را در راستای  همکاری با اداره کل استاندارد، در جهت اشاعه فرهنگ استاندارد و  تدوین استانداردهای ملی و محصولات بومی استان، اعلام می دارد.

علیپور با ابراز خرسندی از همکاری سازمان استاندارد و تاکید  بر توسعه و ترویج استانداردهای ملی و بین المللی در سطح جامعه  ابراز داشت : یکی از اهداف اصلی سازمان بسیج علمی پژوهشی در سال جدید ، تحقق شعار جهش تولید و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در حوزه استانداردسازی محصولات  ایرانی خواهد بود .

وی با تاکید بر استفاده بهینه از توانایی‌های علمی، آموزشی و پژوهشی نخبگان بسیجی و فراهم نمودن امکان استفاده مشترک از ظرفیت ها و پتانسیل های هر دو نهاد اظهار داشت : با همکاری ها و تعاملات دو سویه می توانیم، ضمن برطرف نمودن چالش ها، زمینه ی بهره‌وری بهتر، کاهش هزینه و استحکام پایه های استانداردسازی، در استان را  فراهم سازیم .

وی تعاملات و همکاری های دوسویه را زمینه ساز توسعه و پیشرفت مقوله استانداردسازی دانست و تصریح کرد :  قطعاً با ترویج فرهنگ استانداردسازی و استفاده از کالای استاندارد، می توانیم افزایش کیفیت محصولات و ارتقاء سطح دانش عمومی مردم، در خصوص استانداردسازی را شاهد باشیم .

 

ارسال نظرات