نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی خواستار شد؛

تشکیل ستاد تدبیر در شهرستان‌های استان

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل ستاد تدبیر در شهرستان‌های استان شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۸۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که به میزبانی بخشداری شهرآباد برگزار شد گفت: به استاندار خراسان رضوی پیشنهاد داده شده است که برای حل مشکلات اقتصادی و با توجه به سال جهش تولید و اشتغال به فرمانداران تفویض اختیار دهد و ستاد تدبیر نیز در شهرستان‌های استان راه اندازی شود تا مردم طعم واقعی خدمت و حل مشکلات خود را بچشند.
 
وی، مهندس رزم حسینی استاندار خراسان رضوی را نیرویی جهادی و پرکار دانست و گفت: با وزیر شدن رزم حسینی به عنوان وزیر صمت موافق هستم و دراین رابطه تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.
 
وی همچنین گفت: استاندار خراسان رضوی نیرویی اصلاح طلب کار بلد است که به ۱۰۰ اصولگرای بیکار می‌ارزد. وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسئولان شهرستان‌ها گزارش‌های کارشناسی خود را به نفع حل مشکلات مردم به مسئولان بالادستی ارائه دهند، گفت: اعتقاد دارم اگر این گونه عمل شود قطعا بسیاری از مشکلات بردسکن در همین شهرستان قابل حل شدن است.
 
حجت الاسلام نیک بین عنوان کرد: متاسفانه برخی از مدیران در حوزه کاری خود کم کار و فقط دوست دارند مردم را ناراضی نگه بدارند.
 
وی از اجرای طرح حذف قوانین مزاحم و دست و پاگیر و حذف مدیران مزاحم با هدف خدمت رسانی مطلوب‌تر در آینده نزدیک خبرداد و گفت: مدیران باید در حوزه کاری خود دغدغه کاری داشته باشند و جلسات آن‌ها دارای خروجی باشد و حضور در روستا‌ها را فقط به یک برنامه ده گردشی خلاصه نکنند.
 
وی عنوان کرد: عمر خدمت بسیار کوتاه است و باید من و شما قدر این فرصت را بیش از پیش بدانیم و در حل مشکلات و مطالبات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و خادم خوبی برای آن‌ها باشیم.
 
حجت الاسلام نیک بین از مدیران خواست برای بررسی و حل مشکلات مردم میدانی عمل کنند تا از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار بگیرند.
 
وی از اجرا نشدن بازنگری طرح‌های هادی انتقاد کرد و گفت: در این رابطه جلساتی با استاندار برگزار و خواستار تفویض اختیار برای این مهم به فرمانداران شده ام که طبق قول مهندس رزم حسینی در روز‌های آینده این مهم فرمانداران ابلاغ خواهد شد.
 
وی گفت: برنامه دارم در هر سفری که به حوزه انتخابیه ام دارم یکی از مدیران کل را به منطقه بیاورم تا مشکلات هر شهرستان جدا جدا مورد بررسی قرار بگیرد که خوشبختانه تاکنون مدیران کل ورزش و جوانان، تعاون کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی به منطقه آمده اند و از نزدیک مسایل و مشکلات هر حوزه مورد بررسی قرار گرفته است و قول‌هایی برای حل آن‌ها داده شده است که مردم در آینده نزدیک شاهد دستاورد‌های این سفر‌ها خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها