خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: ۳۱ بسته حمایتی به مناسبت هفته عفاف و حجاب و به همت خیرین بسیجی بین نیازمندان شهرستان بهار توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۹۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

توزیع ۳۱ بسته حمایتی به مناسبت هفته عفاف و حجاب بین نیازمندان در بهارفاطمه کتابی اصل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: حجاب دینی، راه مقابله با تهاجم فرهنگی و عاملی مهم در کاهش مفاسد اجتماعی است و به زنان و مردان با حجاب، هیبت و وقار می‌بخشد.

وی افزود: حجاب و پوشش اسلامی، حفظ نظام خانواده را به دنبال دارد و تأمین کننده سعادت آدمی و منشأ قرب الهی هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان عنوان کرد: ۳۱ بسته حمایتی به مناسبت هفته عفاف و حجاب و به همت خیرین بسیجی بین نیازمندان توزیع شد.

وی ابراز داشت: این بسته‌ها شامل رب، سویا، برنج، ماکارونی، تن، شکر، خرما، روغن، و مواد شوینده بالغ بر ۵۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال تهیه و توسط کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار بین ۳۱ خانواده که زنان بی سرپرست و بد سرپرست بودند، توزیع شد.

کتابی اصل تصریح کرد: همچنین همزمان با هفته عفاف و حجاب دیدار و تجلیل از بانوان شاغل در ادارات و بازرسی از روند اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در سطح ادارات توسط کارشناس امور بانوان و مسئول بازرسی در فرمانداری و کمیته عفاف و حجاب، بسیج جامعه زنان شهرستان بهار انجام شد.

وی ادامه داد: در این دیدار از بانوان محجبه اداره بهزیستی، تامین اجتماعی، بانک، آرایشگاه‌های اسلامی با اهداء شاخه گل و بسته‌های فرهنگی با محوریت فرامین مقام معظم رهبری در مورد عفاف وحجاب تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات