سردار شفاهی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه باخرز:
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: دشمن شناسی لازمه هر جامعه‌ای و از الزامات پیشرفت و عزتمندی است.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۷۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار شفاهی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه باخرز اظهار داشت: الزاماتی مایه عزت، پیشرفت و سرافرازی یک ملت می‌شود که مهمترین آنها، دشمن شناسی است و هر ملتی که دشمن و برنامه‌های او را به خوبی نشناسد قطعا دچار مشکل خواهد شد و هر جایی که به دشمن اعتماد کردیم، ضربه خوردیم.

وی افزود: اتحاد و همبستگی، شناخت ظرفیت‌های داخلی، اعتماد و اطمینان به نصرت الهی و صبر و استقامت از دیگر الزاماتی است که یک ملت برای موفقیت و پیشتازی به آن نیازمند است.

جانشین فرمانده سپاه باخرز بیان داشت: با لطف و عنایت الهی، این توفیق را داشتیم که انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم و با وجود همه دشمنی‌ها، کارشکنی‌ها و توطئه‌ها، در طی ۴۱ سال عمر این انقلاب، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج بذر ناامیدی در بین جامعه است تا بتواند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند،  گفت: قطعا دشمنان ما با هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ‌ ایران، با شکست مواجه خواهند شد.
 
گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از سرهنگ پاسدار اسماعیل جامی فرمانده  سابق ناحیه؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا خدادادی به عنوان فرمانده جدید معارفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها