سید مرتضی علوی
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر:

بصیرت افزایی در رأس برنامه های صالحین بسیج قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: روشنگری و بصیرت افزایی در رأس برنامه های حلقات صالحین بسیج قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۵۸۴۶۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام ) در جمع سرمربیان صالحین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان سامان که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت : دررأس نظام شجره طیبه صالحین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) قرار دارد و آنچه که می تواند جامعه را پیش ببرد گفتمان سازی دینی و اسلامی است و لازمه این گفتمان سازی این است که اندیشه ولایت را در میان همه اقشار جامعه بازگو کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر افزود : اساس و شالوده نظام صالحین بسیج بر مبنای تربیت واقع شده است و جنبه تربیت بر جنبه آموزشی اولویت دارد و با توجه به این‌که مهمترین مسئله در حلقه صالحین بسیج کیفی سازی است، نباید از بحث کمیت غافل شد و باید تا پایان سال 99 جذب حداکثری انجام پذیرد و افرادی رشد یافته به ترتیب بعنوان سرگروه، مربی، سرمربی و... به کارگیری شوند.

وی خاطر نشان کرد: درحلقه‌های صالحین بسیج باید به روشنگری و بصیرت‌ افزایی بسیجیان توجه شود و سرمربیان حلقه‌های صالحین به تبیین مسائلی از قبیل اقتصاد مقاومتی، تمدن اسلامی و سبک زندگی اسلامی و... اهتمام ورزند.

حسینی صدر تصریح کرد: خوشبختانه در حلقه‌های صالحین بسیج دغدغه به لحاظ محتوا وجود ندارد و آنچه که در حال حاضر دغدغه این شجره طیبه است، بحث شیوه ی اجرایی کار و روش های تعامل با افراد زیر مجموعه حلقه صالحین است؛  لذا استفاده از مساجد و نماز جمعه‌ها، استفاده از فضای سایبری، آموزش حضوری و غیر حضوری مربیان بصورت مستمر، نظارت مستمر بر عملکرد صالحین و انتقال تجربیات در کیفی سازی حلقه های صالحین بسیار موثر است.

حجت الاسلام حسینی صدر در پایان عنوان کرد: مربیان، سرمربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین باید به دنبال واکاوی بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همراه با ارائه مستندات و استدلال باشند و باید در نظام حلقه‌های صالحین بسیج به روشنگری و بصیرت‌دهی بپردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار