معاون محروميت زدايي قرارگاه قدس و مدير بسيج سازندگي استان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

خدمت بی منت در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

معاون محروميت زدايي قرارگاه قدس و مدير بسيج سازندگي استان گفت: 4 تانکر با ظرفیت 10 هزار لیتر آب اهدایی مقام معظم رهبری در کل استان جهت رفع مشکلات آب مردم در روستاها به کارگیری شده است.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۷۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
سرهنگ پاسدار علی اکبرجعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس و مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: ، درپی اطلاع از کمبود آب در برخی روستا‌های سیستان، دو دستگاه تانکر مخصوص آب رسانی و سه تریلی آب معدنی تهیه و ارسال شده است.
 
وی افزود: در پی مشکلاتی در خصوص بی‌آبی، که در منطقه سیستان رخ داد و متأسفانه بخش ازروستا‌هایی که دچار کمبود شدید آب شد، ضرورت ایجاب کرد که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همیشه و همه جا خادم و نوکر مردم بوده اقدامی را  در این زمینه انجام دهد.
 
سرهنگ جعفری بیان کرد: دو تیم کارشناسی از سوی معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با حضور در منطقه و بررسی مشکلات مردم را روستا به روستا بازدید و احصا شد و مشکلات مشخص شد.
 
معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس و مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بخش اول این کارهااین بود که مدیران ارشد خود منطقه و مدیران ارشد استانی را پای کار آوردیم، بخشی از این افراد که مورد نیاز بود با حضور خود این مدیران و آمدن پای کار با توجه به این که آب لوله‌کشی در بخش از روستا موجود بود به صورت کلی به روستاها آبرسانی انجام و قرار بر این شد که روزانه چندین ساعت حداقل حداقل تا رفع مشکل کامل این روستا آبرسانی به روستای اتفاق افتاد.
 
این مسئول تصریح کرد: یک بخشی از روستاها بود که آب لوله کشی و شرب نداشتند، که 4 تانکر آب  با ظرفیت 10 هزار لیتر آب اهدایی مقام معظم رهبری  را پیگیری کردیم و این تانکر ها را برای رفع بی آبی در کل استان به کارگیری کردیم که بخشی در حاشیه شهر زاهدان و روستاهای اطراف آن بوده ، یک تانکر به بلوچستان ارسال و دوتانکر دیگر هم در منطقه سیستان بکارگیری شده است.
 
 
سرهنگ جعفری افزود: دور ترین روستاهایی که آب ندارند با این تانکر ها روزانه چندین نوبت به آنها آبرسانی می شود که این اقدام سپاه هم مورد ضایت مردم شده و بخشی از مشکلات مردم توسط این تانکر‌ها حل می شود.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در برخی از مناطق که شرایط عبور تانکر ها نبود 3 تلری آب معدنی بالغ بر 43 میلیون تومان از سوی معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس خریداری  و ارسال شد در حال تحویل به مردم است و بخش اعظم آن به مردم تحویل داده شده است.
 
وی اذعان کرد:  امیدواریم که این کار‌های اندک هرچند که تسکین اولیه بر بحث بی آبی  است  جواب دهد که بتوانیم با  هماهنگی مسئولین به صورت کلی این مشکل را رفع کنیم .
 
سرهنگ جعفری در پایان خاطر نشان کرد: باید به مشکلات  کم آبی و بی آبی مردم رسیدگی شود تا دشمن فرصت سو استفاده در فضای مجازی را نداشته باشد و مسئولین بیشتر پای کار آیند تا مشکل مردم به صورت اصولی و اساسی حل شود، پیگیر خبرهای خوشحال کننده از سوی مسئولین به ویژه سپاه کارهای بیشتری را دنبال کنیم تا مشکل اولیه مردم رفع شود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار