مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»:

جهش تولید در کنار تدبیر مسئولان می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بردسکن گفت: جهش تولید در کنار تدبیر مسئولان می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی و ایران مقتدر را شکوفا کند.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۳۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
حجت الاسلام حسینعلی کاردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: جهش تولید در کنار تدبیر مسئولین برای استفاده بهینه و به روز از تولیدات می‌تواند نقشه دشمن را خنثی کرده و ایران مقتدر را شکوفا کند.
 
وی عنوان کرد: همه باید در راستای لبیک به ندای رهبری در جهت جهش تولید قدم‌های بزرگی بردارند، ضمن اینکه در کنار جهش تولید اقتصادی باید جهش معنویت، علمی، حیا و حجاب و جهش فرهنگی نیز مد نظر باشد تا در ابعاد مختلف کشور ارتقا پیدا کند.
 
وی به نقش قوا به ویژه قوه مقننه در تحقق نامگذاری سال اشاره کرد و گفت: مجلس یازدهم با توجه به منویات مقام معظم رهبری باید مدرس گونه بیانات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را سر لوحه کار خود قرار دهد و مراقب آفت‌ها و چالش‌های احتمالی باشد، زیرا دشمن خارجی و بدخواهان داخلی بیکار ننشسته و همواره از راه نفوذ در ارکان انقلاب توطئه خود را عملی می‌کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بردسکن افزود: می‌طلبد نمایندگان فعلی از تجارب مجالس گذشته استفاد کرده و نقاط قوت و ضعف مجالس گذشته را مد نظر داشته باشند چرا که فعلا دشمن پشت خاکریز تحریم اقتصادی و ابتذال فرهنگی سنگر گرفته و خط شکنان قوه مقننه باید مراقب تک و پاتک دشمن باشند و در قانون گذاری همه جوانب را بینند.

وی گفت: جهش تولید اهمیت و دغدغه رهبر عزیز انقلاب درباره معیشت مردم را گوشزد می‌کند و تلنگری برای تمام مسئولین است که مسائل اقتصادی مردم را از یاد نبرند، زیرا سالهاست که سکان دار و دلسوز انقلاب مسئله اقتصاد را در اول هر سال با نامگذاری شعاری مطرح می‌کنند تا مسئولین اقدامات لازم را داشته باشند.
 
حجت الاسلام کاردان عنوان کرد: امسال هم که بنام جهش تولید نام گرفته باز حاکی از اهمیت مسئله اقتصاد است، زیرا دشمن به اقتصاد ما به عنوان یک مسئله سیاسی می‌نگرد و تحریم‌های ظالمانه حاکی از همین شیطنت دشمن است تا جایی که آمریکا حتی داروی بیماران صعب العلاج را تحریم کرده تا ملت مقاوم ایران را تحت فشار قرار داده و بنام مذاکره زیر سلطه خود بکشاند.
 
وی افزود: ملت بصیر و شریف ایران مثل تمام صحنه‌ها وظیفه خود را انجام داده و اکنون بر نمایندگان محترم است که ببینند در صحنه صحن مجلس چه نقشی ایفا می‌کنند، زیرا آن‌ها وکلای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، آزادگان، محرومین و تمام اقشار ملت هستند که بر نقش آن‌ها در مجلس نظات دارند و دوست و دشمن به این مجلس چشم دوخته اند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار