بسیج جامعه پزشکی استان کردستان پیشگام خدمت برای مقابله با ویروس کرونا

محسن رمضان زاده مسوول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان گفت:خدمت به مردم شریف استان کردستان بالاترین افتخار برای بسیج جامعه پزشکی است.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۵۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه شورای مرکزی کانون بسیج جامعه پزشکی شهید عرب زاده بیمارستان توحید سنندج با حضور فتحی رئیس بیمارستان توحید و رمضان زاده مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان و دیگر اعضا در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در این جلسه رمضان زاده مطالبی پیرامون اهداف و برنامه‌های اجرایی سال ۹۹ بیان نمود وبه نقش بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک بسیج جامعه پزشکی در همه عرصه‌ها در مقابله با شیوع بسیاری از بیماری‌های واگیر، آمادگی کامل دارد.

وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان کردستان با ساماندهی نیرو‌های خود با توجه به گسترش ویروس کرونا با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب جلودار و پیشتاز کمک به حوزه کادر درمانی، پزشکان و پرستاران و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی این استان شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی نظیر ماسک، گان و تهیه و توزیع بسته‌های تقویتی غذایی شامل میوه‌ها و آبمیوه‌ها ویژه مبتلایان به کرونا، اقشار کم‌درآمد و نیازمند و کادر درمانی بیمارستان‌ها را از دیگر فعالیت‌های این قشر در سطح استان عنوان کرد.

وی از دیگر اقدامات این سازمان را اجرای طرح غربالگری و بیماریابی افراد مشکوک مبتلا به کرونا در قالب اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با همکاری دیگر ارگان‌ها و نهاد‌ها عنوان کرد.

در ادامه دکتر فتحی با قدر دانی از صبر و شکیبایی بسیج جامعه پزشکی که همواره یاور کادر بهداشت و درمان استان بودند افزود:این قشر با همت جهادی و خدمت رسانی بی بدیل خود در پیشگیری، مبارزه و مقابله با بیماری کرونا تلاش‌های ارزنده‌ای انجام داده اند که قابل تقدیر است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار