موسوی لارگانی با اشاره به تجاوز اسرائیل به مرزهای لبنان:

رژیم صهیونیستی جرأت آغاز جنگی دیگر علیه لبنان را ندارد

عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن محکومیت اقدام نظامی اسرائیل علیه لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند این اقدام آنها از سوی جبهه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۷۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه مرزهای لبنان، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دوران بزن دررو گذشته است و آن زمانی که رژیم کودک کش اسرائیل به بلندی های جولان تجاوز می کرد، حملات نظامی علیه فلسطین و لبنان داشت و کسی جواب آنها را نمی داد و ساکنان این مناطق صرفا با سنگ مقابله می کردند برای سال های بسیار دور است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: زمانی که جنگ 33 روزه صورت گرفت، حزب الله لبنان توانمندی و قدرت خود را به رخ صهیونیست ها کشید چه برسد به هم اکنون که توان نظامی این کشور به لحاظ موشکی، دفاعی و امنیتی بیش از 10 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: توانمندی لبنان به نوعی بازدارندگی تبدیل شده و رژیم صهیونیستی به خود اجازه شروع جنگی علیه این کشور را نمی دهد و می داند اگر این اتفاق بیفتد قطعا اقداماتش بدون جواب نخواهد بود و بازنده این جنگ طبق معمول رژیم اشغالگر قدس است.

موسوی لارگانی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی خود نزدیک تر می شود، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال های بعد از انقلاب ثابت کرده هرجا ظلمی در حق مظلوم صورت گیرد قاطعانه از آنها حمایت می کند و این موضوع صرفا به کشورهای محور مقاومت محدود نمی شود چرا که جان تمام انسان ها برای ما مهم است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد مد نظر کشور لبنان به آنها کمک می کند تا پاسخ درخوری به رژیم صهیونیستی داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار