سرهنگ ابراهیمی اظهار داشت: ایثار در معادن و انجام کارهای جهادی در حقیقت جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت  در شرایط کنونی کشور است.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۵۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴

سرهنگ پاسدار روح‌الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در رزمایش شیفت ایثار در معدن اصلی زغال‌سنگ گفت: اسلام کار را نوعی جهاد در راه خدا و از بهترین عبادت‌ها می‌داند چرا که فرد در این عرصه در راستای روزی حلال و اداره زندگی کار و تلاش دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: کارگران شریف ترین انسان‌های اجتماع هستند که همواره مورد توجه نبی مکرم اسلام (ص) و اهل‌بیت بودند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی هم این قشر عزیز همواره مورد توجه بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) هستند.

 

ابراهیمی بیان داشت: با توجه به شرایط خاص کارگران معادن و حضور آنها در اعماق درونی زمین جا دارد که مسئولان به وضعیت معیشت و رفاه کارگران توجه بیشتری داشته باشند و در یک کلام امنیت شغلی آنان را فراهم کنند.

 

وی تاکید کرد: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در سال جهش تولید و کمک مومنانه شیف ایثار در معادن زغال‌سنگ شهرستان انجام می‌شود که این مهم خود از مصادیق انقلابی گری و همت والای کارگران است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان یادآور شد: ایثار در معادن و انجام کارهای جهادی در حقیقت جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت  در شرایط کنونی کشور است.

 

ابراهیمی ادامه داد: در حقیقت با همین فرهنگ جهادی و ایثارگری است که می‌توانیم از گردنه‌های سخت تهدید و تحریم به سلامتی عبور کنیم و نظام اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار رهنمون سازیم.

 

ارسال نظرات