فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به برگزاری مرحله دوم گام نخست رزمایش مواسات در این شهرستان گفت: یک هزار بسته اقلام معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان گرمسار توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۷۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی روز چهارشنبه در آئین برگزاری دومین مرحله (گام نخست) رزمایش مواسات گرمسار در سالن 9 دی سپاه ناحیه گرمسار اظهار داشت: بیش از یک هزار بسته اقلام معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا تهیه‌شده است که از امروز نسبت به توزیع این بسته‌ها اقدام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه باهم تلفیق‌شده تا کمک‌های مردمی با رعایت مساوات و عدالت بین عموم مردم نیازمند توزیع شود، افزود: این رزمایش محدود به یک مرحله نیست و مراحل بعدی آن در دهه ابتدایی ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه این رزمایش از ماه مبارک رمضان در سراسر کشور کلید خورد بیان کرد: توزیع ۴۷۰۰ عدد ماسک، ۵۰۰۰ وعده‌غذای گرم، توزیع گوشت قربانی 72 رأس دام سبک و 4 رأس دام سنگین و توزیع 2 تن گوشت مرغ به‌عنوان اطعام غدیر در هیئت‌های مذهبی و مساجد از دیگر اقدامات نهادهای حمایتی و خیران در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات این شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها