اهدا ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان دیری

به همت بسیج سازندگی، سپاه شهرستان دیر طی مراسمی ۱۰ سری جهیزیه به نو عروسان دیری اهدا کرد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۹۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
اهدا ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان دیری
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: کمک به اقشار کم درامد به ویژه زوج‌های جوان یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرایی شد.

جبار کشوری افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۲۲ قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری و... است که از سوی سپاه سیدالشهداء و بسیج سازندگی تهیه شده است.
 
اهدا ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان دیری

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

مسئول بسیج سازندگی ضمن تشریح اقدامات بسیجیان و گروه‌های جهادی در این ایام که کشور دچار کرونا ویرس شده است تصریح کرد: بسیج سازندگی برای کمک به ریشه کن نمودن ویرس کرونا، در هر بخشی که توان و قابلیت داشتیم، با تمام توان و جدیت فعالیت کرده و این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

پایان خبر/
ارسال نظرات