خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: خبرنگاران در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند که در شرایط امروز جامعه که دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن بر انقلاب و نظام به کار گرفته‌اند باید با آگاهی‌بخشی در راستای بصیرت‌افزایی جامعه گام بردارند.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۸۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷

خبرنگاران با آگاهی‌بخشی در راستای بصیرت‌افزایی جامعه گام بردارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: خبرنگاران در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند که در شرایط امروز جامعه که دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن بر انقلاب و نظام به کار گرفته‌اند باید با آگاهی‌بخشی در راستای بصیرت‌افزایی جامعه گام بردارند.

وی افزود: دشمن امروز به دنبال تضعیف روحیه و دلسرد کردن مردم به نظام است که خبرنگاران باید با بیان واقعیت‌ها به ویژه با تبیین دستاوردهای نظام در حوزه‌های دفاعی، علمی، نانو و... امید را به جامعه را تزریق کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: تنها دلگرمی دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود ایجاد مشکلات اقتصادی با راه‌اندازی تحریم های ظالمانه بود که مشکلاتی هم برای معیشت مردم ایجاد کرد که به فضل الهی امروز به گفته کارشناسان غرب در این جنگ اقتصادی نیز دشمنان با شکست مواجه شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات