خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بانوان در هشت سال دفاع مقدس نقش اصلی را داشتند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بانوان ما در این کشور در صف اول قرار دارند، مادران، همسران و خواهران شهدا هیچ کم نگذاشتند و در هشت سال دفاع مقدس نقش اصلی را این بانوان اجرا کردند.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۷۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

بانوان در هشت سال دفاع مقدس نقش اصلی را داشتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در یادواره زنان شهیده استان همدان که در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولین استانی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: ما جزء استان‌هایی هستیم که بیشترین زنانی که در صحنه بودند به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه عملیات رمضان و به شهادت رسیدن زنان در نماز جمعه در استادیوم قدس در چنین روزهایی بود، افزود: با وجود اینکه صدام تهدید کرده بود که نماز جمعه را بمباران می‌کند اما مادران و خواهران جزء کسانی بودند که در صف اول نماز جمعه در استادیوم حاضر شدند و به دشمن اعلام کردند که خود را نمایان می‌کنیم تا چادر سیاه ما را دشمن ببیند و ترسی از دشمن نداریم، در این بمباران تعداد زیادی از زنان ما به شهادت رسیدند و تعدادی جانباز شدند، این سند برای بانوان استان همدان سند افتخار است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جوانان دهه چهارم انقلاب همانند جوانان دهه اول انقلاب با اخلاص و با گذشت هستند.

وی ادامه داد: بانوان ما در این کشور در صف اول قرار دارند، مادران، همسران و خواهران شهدا هیچ کم نگذاشتند و در هشت سال دفاع مقدس نقش اصلی را این بانوان اجرا کردند.

سردار فرجی ادامه داد: در مشکلات و اغتشاشاتی که در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ دشمنان ایجاد کردند در بعضی جاها زنان شجاع و شیردل ورود پیدا کردند و در همدان گردان کوثر اجازه ندادند هیچ‌گونه تحرکی صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: زنان ما در سرمای ۱۰ درجه زیر صفر در سال ۹۶ در خیابان‌های همدان از این انقلاب دفاع کردند و با نظم و  انضباط عملیات را حفظ می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: افتخار می‌کنم در استانی خدمت می‌کنم که زنان آن باعث افتخار هستند و رشادت‌هایی که چه در پشتیبانی جنگ چه در صحنه‌های انقلاب داشتند، برنامه‌هایی که اجرا می‌کنند بسیار منظم و با برنامه هستند و در راهپیمایی‌ها حضور خانم‌ها بیشتر است، مجموعه خواهرانی که در این انقلاب و نظام داریم در چهار دهه انقلاب حضور ارزشمندی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار