خبرهای داغ:

تولید روزانه 10000 ماسک بهداشتی در پایگاه شهدای کردستان

فرمانده حوزه یک شهری شهید بروجردی مهاباد گفت: روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی در پایگاه شهدای کردستان در این شهرستان تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۵۰۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

 به گزارش خبرگذاری بسیج از مهاباد، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد، معاون هماهنگ کننده سپاه این شهرستان و فرمانده حوزه یک شهری شهید بروجردی از پایگاه شهدای کردستان شهرستان مهاباد بازدید به عمل آمد.

از پایگاه تولید ماسک حوزه یک شهری شهید بروجردی با حضور سید علی سید نظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی معاون هماهنگ‌کننده و سرهنگ دوم پاسدار حق وردی جعفری فرمانده حوزه یک شهری شهید بروجردی بازدید به عمل آمد.

سرهنگ دوم پاسدار حق وردی جعفری در حاشیه این بازدید از روند تولید روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی توسط بسیجیان شهدای کردستان حوزه یک شهری شهرستان مهاباد ابراز خرسندی کرد و اظهار کرد: تعامل و همکاری بین بسیجیان و پایگاه‌های حوزه یک شهری، در بالاترین سطح قرار دارد و امیدوار هستیم، با این همت و همدلی و تلاش های مستمر، به زودی و با عنایت و توجهات حضرت حق از این بحران که سراسر جهان را فراگرفته است، عبور کنیم.

وی افزود: با تلاش بسیجیان این حوزه و پایگاه در صورت تامین مواد اولیه و خام می توانیم تعداد تولید روزانه ماسک را به 20 هزار عدد افزایش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار