به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر و هفته دولت، سومین جلسه شورای اداری و هفتمین جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان بانه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۴۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اسماعیل رستم پور فرماندار بانه در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: هر مسئول باید با رفتار و عملکرد خود عامل به معروف باشد و این رفتار را در جامعه ترویج دهد.

رستم پور افزود: مومن مسئول در حقیقت رواج دهنده معروفات است تا منکرات را که منافقین تبلیغ می‌کنند، حذف و تبعات منفی آن را کمرنگ کنند و خدای نکرده خود در جبهه نهی قرار نگیرد و مراقب تصمیمات خود باشد که هر تصمیم بازتاب عملکردی وی در کارنامه اش خواهد بود.

در ادامه نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم عنوان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی مردم و فشار موجود تکریم مردم خود یک معروف است و مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم باید عامران به معروفی باشند که ارج و احترام وافری به مردم ادا کنند.

رحیمی همچنین از مسئولان خواست که بنر‌های نصب شده جهت تقدیر و تشکر را که هزینه‌های بالایی هم دارد، را به جهت خدمت به مردما حذف کنند تا هم صرفه جویی شود و هم هزینه بر بودن آن را کاست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان کردستان نیز با اشاره به توطئه‌های دشمن درباره شبیخون فرهنگی گفت: دشمن همواره هزینه‌های بالای را برای ضربه زدن به اسلام در نظر دارد و بزرگترین منابع آن‌ها صرف از حرکت ایستادن دین اسلام می‌کنند.



الله مرادی ادامه داد: نتیجه کارشناسی‌های بالا و هزینه بر دشمن، رصد مادر و زن در دین ما بوده و با تحقیقات چند ساله به این نتیجه رسیدند که تنها با صدمه به وجود مادر می‌توانند یک خانواده و در نهایت یک جامعه را مورد هجمه قرار دهند.



وی گفت: آن‌ها قداست واژه مادر را به سخره گرفته و هزینه‌های بالای تبلیغاتی را در شبکه‌های فارسی زبان تحت کنترل خودشان صرف به حاشیه کشاندن زنان و مادران ما می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضایی مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کردستان هم در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری سال ۶۸ در جمع نخبگان و روحانیون بحث شبیخون فرهنگی را مطرح کرد و از اینکه ابتدا نخبگان جامعه را مورد آماج قرار می‌دهند ابراز نگرانی کرد.

وی افزود: تغییر تفکر حاکمان باعث تغییر فکری در جامعه می‌شود و همانطور که مشاهده می‌کنید اگر یک روز رزمندگان روی سیم خاردار‌ها می‌افتادند تا همرزمانشان از روی آن‌ها عبور کنند، ولی امروز شاهد این هستیم که بعضی مسئولین سیم‌خاردار آن‌ها را باز می‌کنند تا دشمن وارد کشور شوند.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است و نباید تنها این مهم را وظیفه ستاد امر به معروف دانست بلکه بایستی تمامی آحاد جامعه آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند تا سدی در برابر هجمه دشمن باشند.

وی درپایان با تاکید بر احترام به جایگاه روحانیت بیان کرد: نباید تغییر فکری جامعه به سمتی برود که الگوی جامعه به جای روحانیت، سلیبریتی‌ها باشند که اگر چنین شود بایستی از هر نظر احساس خطر کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات