خبرهای داغ:

آغاز سال تحصیلی در نورآباد به صورت غیر حضوری

مدیر آموزش و پرورش نورآباد گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت این شهرستان در بحث کرونا، کلاس‌های درسی در آغاز سال تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۲۷۲۳۲۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی تیموری در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در همین خصوص گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، وضعیت دلفان در زمینه ویروس کرونا قرمز است، بنابراین نحوه فعالیت‌های آموزشی در تمام مدارس و موسسات آموزشی دولتی در مدارس سطح شهر و مدارس روستایی تا پایان هفته آینده (۲۰ شهریور ماه) به صورت غیر حضوری خواهد بود و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد گرفت. 

وی به رایگان بودن برنامه شاد اشاره کرد و افزود: که نسخه جدید آن امروز رونمایی خواهد شد و با رفع نواقص این برنامه در اختیار معلمان، دانش آموزان و اولیا قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش نورآباد گفت: فعالیت آموزش در تمام مدارس سطح شهرستان طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود و سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است

تیموری عنوان کرد: از روز شنبه پانزدهم شهریور ماه با شروع سال تحصیلی، مدارس طبق روال معمول دایر خواهند بود و عوامل اجرایی با همراهی معلمان و دبیران در مدرسه حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: با توجه با اینکه وضعیت شهرستان ها در زمینه بیماری کرونا در روزهای چهارشنبه هر هفته اطلاع رسانی خواهد شد، اولیا دانش آموزان از طریق فضای مجازی و آموزشگاه‌ها پیگیری لازم را در خصوص حضور یا عدم حضور دانش آموزان خود در آموزشگاه را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش نورآباد تاکید کرد: از روز شنبه همزمان با شروع سال تحصیلی کارشناسان اداره از مدارس شهر و روستا بازدید خواهند داشت و بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس نظارت خواهند کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار