خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان مطرح کرد:

آغاز سال تحصیلی برای ۱۳۵۰۰ دانش آموز دامغانی و ۱۲۰۰ کلاس اولی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به آغاز سال تحصیلی برای ۱۳۵۰۰ دانش آموز دامغانی و ۱۲۰۰ کلاس اولی در شرایط شیوع کرونا، گفت: بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان این شهرستان شبکه شاد دسترسی دارند.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۶۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حسن کاتبی در مراسم نمادین به صدا در آوردن زنگ " مهر شاد " و آغاز سال تحصیلی جدید شهرستان دامغان در ۱۰۶ آموزشگاه که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان در آموزشگاه پدر این شهرستان برگزارشد، اظهارداشت: اصل اساسی برای مدیریت آموزش و پرورش دامغان در سال جدید تحصیلی، سلامتی دانش آموزان و همکاران و آموزش برای همه دانش آموزان در مناطق مختلف شهرستان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه، آموزش در سال تحصیلی جدید و با شرایط شیوع کرونا با سه راهبرد، حضوری، فضای مجازی و بسته‌های آموزشی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: اصل بر آموزش حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری است و در صورت تشکیل کلاس‌ها با شرایط خاص و تعداد محدود، محیط مدرسه و کلاس‌ها هر روزه ضدعفونی می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در افزایش آگاهی‌های دانش آموزان نسبت به بایسته‌های زمان شیوع این بیماری، تصریح کرد: اگر همگی یاد بگیریم که چگونه از خود مراقبت کنیم می‌توانیم به لطف خدا این بیماری را شکست بدهیم.

کاتبی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم هیچ دانش آموزی حتی در مناطق محروم روستایی از آموزش باز نماند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان شهرستان دامغان امکان استفاده از شبکه آموزشی شاد در فضای مجازی را د. ارا هستند، البته در شرایط فعلی نقش خانواده‌ها در مسائل آموزشی بسیار گسترده‌تر شده و از همه والدین میخواهیم دوشادوش اولیای مدرسه و با ارتباط نزدیک با معلمان یاریگر دستگاه تعلیم و تربیت باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها