در راستای محرومیت‌زدایی و فراهم کردن شرایط زندگی آسان برای زوج‌های جوان به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به‌صورت مشارکتی، ۱۲۸ سری جهیزیه به زوجین اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۱۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدارحمیدرضا نامور، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در این شهرستان، با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و فراهم کردن شرایط زندگی آسان برای زوج‌های جوان به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به‌صورت مشارکتی، ۱۲۸ سری جهیزیه به ارزش بیش از یک میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند در رشتخوار اهدا شد.

وی در ادامه افزود: این سری از جهیزیه‌ها قرار بود با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ایام دهه ولایت و امامت توزیع شود، اما با توجه به وضعیتی که در بازار به وجود آمد و تأخیر که در خرید لوازم موردنیاز صورت گرفت، الحمدالله امروز خرید کامل و کار توزیع آن انجام شد.

نامور با اشاره به اینکه این سری از جهیزیه‌ها شامل ۸ سری اقلام اساسی نیاز شروع زندگی زوج‌های جوان است، گفت: هر سری جهیزیه شامل ۸ قلم کالا از جمله جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، فرش ۶ متری، سرویس قابلمه، سرویس ارکوپال، اتوبخار و پنکه است.

فرمانده سپاه رشتخوار همچنین ارزش هر سری جهیزیه در این طرح را بالغ‌ بر ۸ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: تهیه و توزیع جهیزیه یکی از سنت‌های حسنه شکل‌گرفته است که از اصلی‌ترین برنامه‌های امروز قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه است، در این راستا نوعروسان نیازمند در سرتاسر شهرستان پس از شناسایی شدن و بررسی‌های لازم در نوبت دریافت جهیزیه قرار می‌گیرند و پس از تأمین اعتبارات، لوازم موردنیاز شروع زندگی برای آن‌ها خریداری و تحویل زوج‌های جوان می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از کمک سازمان‌های، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و دفتر امام‌جمعه و زوج‌های جوانی که در این طرح حضور داشتند، گفت: این سری از جهیزیه‌ها در قالب طرح ازدواج آسان به زوج‌های جوان نیازمند تعلق می‌گیرد و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به‌صورت جدی در این نهاد دنبال می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها