نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان بهمئی بمناسبت هفته دفاع مقدس

آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسئولان شهرستانی در دبیرستان شهید باهنر شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,  سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت :  ان شاء الله در طول هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی باهمکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار میکنیم.
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی نیز در این آیین گفت: همانطور که با رشادت و ایثار ملت ایران هجمه دشمنان در دفاع مقدس راه به جایی نبرد در جبهه فرهنگی و اقتصادی نیز توطئه دشمنان با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت محکوم به شکست است.
موئدی با بیان اینکه ۲۱۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس از عزت و آب و خاک این مملکت دفاع کردند، ادامه داد: بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز و هفت هزار و ۵۴ شهید زیر ۱۴ سال اخلاص، بصیرت وشجاعت خود را در دفاع از میهن و اسلام به رخ جهانیان کشیدند.
وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب، دشمنان واستکبار جهانی ضربه زدن و بی اعتمادی به نظام اسلامی را هدف گذاری و برنامه ریزی کرد که اقدامات آن‌ها با هوشیاری مردم خنثی شد.
مویدی وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را انتقال ارزش‌ها، فداکاری ها، ایثارگری و رشادت‌های ملت ایران به نسل چهارم و پنجم انقلاب برشمرد.
به گفته وی، همت و تلاش مضاعف برای حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است و نسل جدید باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش در تاریخ انقلاب و ۴۰ سال دفاع مقدس به عزت، اقتدار و سربلندی بیش از پیش این کشور همت گمارد.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد.

برگزاری رزمایش مجازی من محمد را دوست دارم در مدارس شهرستان بهمئی

به همت بسیج فرهنگیان ودانش آموزی و اداره آموزش و پرورش رزمایش مجازی من محمد را دوست دارم در مدارس شهرستان بهمئی آغاز شد

در پی هتک حرمت دشمنان اسلام به رسول اکرم (ص)، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهرستان بهمئی با ابراز ارادت و علاقه به حضرت محمد(ص) و نوشتن جمله #من_محمد_را_دوست_دارم بر ایشان سلام و درود فرستادند.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت:چندی پیش در پی برگزاری تجمعات غیرقانونی ضداسلامی در سوئد، کتاب آسمانی مسلمانان، قرآن کریم، به آتش کشیده شد که واکنش‎های کوبنده‌ای را نیز در پی داشت، اما بی‎حرمتی و هتاکی دشمنان اسلام در اینجا پایان نیافت و پس از آن نیز یک نشریه فرانسوی در یک گستاخی جدید کاریکاتورهایی جنجالی درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) بازنشر کرد.

این دو هتاکی و بی‎حرمتی به کتاب و پیامبر اسلام که از جایگاه خاص و بسیاری ویژه‎ای نزد مردم و خداوند برخوردار هستند، واکنش و اعتراضات گسترده مردمی را به دنبال داشته است. بسیجیان فرهنگی و دانش آموز با حضور در این رزمایش با جمله معروف: #من_محمد_را_دوست_دارم در شبکه‎های اجتماعی مختلف حضور فعال پیدا کرده و با درورد و سلام بر پیامبر خدا، حضرت محمد (ص)، عاشقانه پای اعتقادات اصیل و دیرینه خود ایستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار