خبرهای داغ:
المیادین:

ضعف صهیونیست‌ها در برابر قدرت اطلاعاتی مقاومت/ سیدحسن نصرالله قدرت خود را به رخ نتانیاهو کشید

المیادین در گزارشی نوشت: دبيرکل حزب‌الله لبنان با برملا کردن دروغ نخست‌وزیر اسرائیل نشان داد آنچه در اختیار اسرائیلی‌هاست و آن را «گزینه‌های اطلاعاتی» می‌نامند، چیزی جز مشتی دروغ با هدف انحراف افکار عمومی نیست.
کد خبر: ۹۲۸۲۱۴۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، المیادین در گزارشی نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طبق عادت خود در سخنرانی‌ها که به‌دنبال بزرگنمایی و هیجان دادن کاذب به موضوعات است، در سخنرانی خود پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادعا کرد انبار موشک‌های نقطه‌زن متعلق به حزب‌الله در قلب منطقه‌ای مسکونی و صنعتی کشف کرده است. وی برای اینکه ادعای خود را باورپذیرتر کند از چند نقشه و تصویر استفاده کرد.

طبق این گزارش، نقشه نتانیاهو بلافاصله بدون اینکه تصور کند، به اقدامی علیه خودش تبدیل شد، زیرا وی قصد داشت لحظاتی پیش از سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را غافلگیر کند و زیر فشار روانی قرار دهد ولی سحر ساحر باطل و نقشه‌هایش با شکست مواجه شد. سید مقاومت لبنان در زمان پخش سخنانش به ادعاهای نتانیاهو در زمینه وجود تأسیسات موشکی متعلق به حزب‌الله در منطقه «الجناح» در قلب بیروت، پایتخت لبنان پرداخت، آن را رد کرد و از رسانه‌ها خواست تا از مکانی که نتانیاهو درباره آن صحبت کرده است بازدید کنند. 

المیادین می‌نویسد: اقدام ناگهانی و غیرمنتظره سیدحسن نصرالله، نتانیاهو را از عالی‌ترین جایگاه سازمان ملل متحد به پایین پرتاب کرد و تمام تلاش‌ها و نقشه‌های اسرائیل را برای فریب افکار عمومی لبنان، جهان عرب و مجامع بین‌المللی علیه حزب‌الله و متهم جلوه دادن این جریان در فاجعه انفجار بندر بیروت ناکام گذاشت.

سیدحسن نصرالله

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان 

در این گزارش آمده است: نکته قابل توجه در پاسخ بسیار سریع از سوی حزب‌الله و مشخصاً دبیرکل آن بود که نشان می‌داد با تحلیلی قوی از سخنرانی نتانیاهو، دستور مستقیم پاسخ صادقانه و البته رسواکننده از سوی تیم رسانه‌ای مقاومت برای نشان دادن دروغ‌های نخست‌وزیر اسرائیل صادر شده است.

رسوایی نتانیاهو ضعف و شکست تیم رسانه‌ای و اطلاعاتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد. 

اعطای دکترای افتخاری به سیدحسن نصرالله + سند

المیادین نوشت: تیم اطلاعاتی نخست‌وزیر اسرائیل با در اختیار داشتن اطلاعاتی نادرست از وضعیت حزب‌الله ضربه دردناکی از تیم رسانه‌ای مقاومت لبنان دریافت کرد که تبعات آن می‌تواند پایه‌های نخست‌وزیری نتانیاهوی فاسد را سست کند و مقدمه ریزش ستون‌های دیوار بلند اطلاعاتی اسرائیل باشد، زیرا آن‌ها بر مبنای همین اطلاعات اشتباه چینش نظامی خود را در برابر مقاومت تشکیل داده‌اند.

در پایان این گزارش آمده است: سیدحسن نصرالله همچون جنگ سال ۲۰۰۶ که توانست با نشان دادن واقعیت‌های میدانی آرایش نظامی مقاومت را به‌طور واقعی در برابر قدرت پوشالی ارتش صهیونیستی شکل دهد، این‌بار نیز با برملا کردن دروغ نخست‌وزیر اسرائیل در زمینه در اختیار داشتن انبار سلاح و موشک در قلب بیروت نشان داد آنچه در اختیار اسرائیلی‌هاست و آن را «گزینه‌های اطلاعاتی» می‌نامند، مشتی دروغ با هدف انحراف افکار عمومی از ضعف مفرط آن‌ها در برابر مقاومت لبنان نیست. سید مقاومت لبنان با این اقدام همچنین بار دیگر قدرت اطلاعاتی خود را به رخ صهیونیست‌ها و نخست‌وزیر این رژیم کشید. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها