خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد

بی‌تفاوتی و ساده انگاری عمومی باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا

فرماندار اسدآباد گفت: شهروندان باید باور کنند که ویروس مرگبار کرونا لحظه به لحظه رو به پیشروی است و بی‌تفاوتی و ساده انگاری عمومی باعث افزایش تعداد مبتلایان شده است.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۴۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

بی‌تفاوتی و ساده انگاری عمومی باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده استمجید درویشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: شهروندان باید باور کنند که ویروس مرگبار کرونا لحظه به لحظه رو به پیشروی است و بی‌تفاوتی و ساده انگاری عمومی باعث افزایش تعداد مبتلایان شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه حساسیت‌ها در خصوص کرونا در جامعه کم رنگ شده است بنابراین پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و زدن ماسک در بین شهروندان به خوبی انجام نمی‌شود.

فرماندار اسدآباد بیان کرد: مثل روزهای اول همه باید دست به دست هم بدهیم و با اختیار و انتخاب، نه زور قانون، با یک فرهنگ سازی عمومی با رعایت حداقل‌ها بر ویروس کرونا غلبه کنیم و شهر برتر و پاک استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد:با همدلی و باور جمعی و اینکه هر کدام از ما مراقب خودمان و خانواده باشیم به طور قطع یک یکپارچگی عمومی در مقابل ویروس کرونا شکل می‌گیرد .

درویشی در پایان گفت: باید به زندگی به شرطی عادت کنیم که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنیم تا آسیب نبینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات