افتتاح نمایشگاه تن پوش های عاشورایی در گناوه

به مناسبت اربعین امام حسین (ع) و همچنین دهه اخر صفر، چهارمین نمایشگاه تن پوش های عاشورایی توسط موسسه مردم نهاد نیمدری سبزو خانه مد و لباس مینار در گناوه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۵۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

افتتاح نمایشگاه تن پوش های عاشورایی و ششمین جشنواره عکس سربازان کوچک امام حسین (ع) در گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، آمنه فروردین طراح لباس‌های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تن پوش‌های عاشورایی چهارمین سالی است که در استان بوشهر برگزار و از این لباس‌ها در مراسم‌های عزاداری و مذهبی برای مداحان، زنجیر زنان، هیات‌ها و عموم مردم استفاده می‌شود.

وی افزود: تن پوش‌های عاشورایی از دیر باز جایگاه ویژه ای داشته و دارد، این گونه لباس‌ها هم فرهنگ عاشورا و هم فرهنگ و آداب و رسوم استان را گسترش می‌دهد و هم یک نوع پوشش خاص به شمار می رود که در مجموع خانه مد و لباس مینارکه ارائه شده و در این نمایشگاه ۱۵۰ اثر لباس طراحی شده موجود است همچنین برای آقایان، خانم‌ها و کودکان در چهارمین نمایشگاه تن پوش‌های عاشورایی ارئه می شود.

این هنرمند و طراح لباس گفت: تا کنون علاوه بر فروش و استقبال از این لباس‌ها از چندین کشور سفارش داشته و طرح و تولیدات خودرا صادر نموده ایم.

وی بیان کرد: با افتتاح چهارمین نمایشگاه که در فضای باز موسسه نیمدری سبز در حال برگزاری است این فضا و مکان را در آینده بعنوان یک مکان دائمی برای نمایشگاه و فروشگاهی از محصولات بانوان کار آفرین و بانوان هنرمند دارای مشاغل خانگی به صورت بازارچه هفتگی و ماهانه استفاده خواهد شد.

فروردین اضافه نمود: نه تنها در زمینه لباس‌های ویژه محرم و صفر طراحی و اثر ارائه میدهیم بلکه در طول سال و درمناسبت‌های مختلف مذهبی و بخصوص ولادت و شهادت ائمه (ع) تلاش میکنیم تا پاسخگوی نیاز استفاده کنندگان باشیم.

او ادامه داد: با توجه به تجربه و تلاش چندین ساله کارگاه خانگی در زمینه تولید توانسته ایم از نمونه کار‌های چاپی که بصورت وارداتی در لباس‌های عزاداری و عاشورایی به دست دیگران می‌رسید با ارائه ایده و خلاقیت در طراحی این نوع لباس‌ها به یک طرح واحد و با کیفیت بهتر دست یابیم و از واردات آن تا حدودی بکاهیم.
 
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار