فرمانده سپاه ناحیه عشایری، از توزیع دو هزار و ۲۴۴ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در سطح شهرستان اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۳۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در اصلاندوز

حسین حسین‌زاده بعد الظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: همزمان با دهه آخر ماه صفر و در آستانه رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حصرت امام رضا(ع)، گام سوم از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با حضور مسؤولان در محل سالن ۹ دی برگزار شد.

وی با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه و مساوات در ایام شیوع ویروس کرونا، افزود: سپاه ناحیه عشایری با همکاری بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و خیرین، اقدام به توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۵۰ بسته آموزشی و لوازم‌التحریر به خانوارهای آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا جهت تامین مایحتاج زندگی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه تاکنون بیش از دو هزار و ۲۴۴ بسته معیشتی و دو هزار و ۱۴۰ پک بهداشتی توزیع شده است، از تداوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

حسین‌زاده ضمن قدردانی از مساعدت‌های امام جمعه اصلاندوز، فرماندار، مسؤولان، خیرین و ریش سفیدان شهرستان اصلاندوز از نیکوکاران خواست در این امر مهم و خداپسندانه بیش از پیش مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان اصلاندوز به صورت زنده از شبکه استانی سبلان پخش شد.

ارسال نظرات