صدور پیام مشترک بمناسبت هفته نیروی انتظامی؛

نیروی انتظامی نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت اجتماعی برعهده دارد/دشمن از اتحاد قوای مسلح بیمناک است

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۴۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به فرماندهی انتظامی استان مازندران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صفحات تاریخ انقلاب اسلامی مملو از رشادت ها و ایثارگری های مردانی است که با الگوی‌گیری از مکتب امام حسین(ع) در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،از جان خویش گذشتند. زحمات مخلصانه و مجاهدانه سبزپوشان نیروی انتظامی که برای حفظ نظم و امنیت و دفاع از کیان نظام اسلامی، شب و روز نمی شناسند، برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم زده است.

نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با توکل به خدای متعال و با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه ولی فقیه زمان، نقش بی بدیلی را در ایجاد امنیت اجتماعی و برقراری نظم در جامعه برعهده دارد چرا که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا، امنیت رکن اساسی کشور بوده و نیروی انتظامی رکن تامین کننده امنیت است لذا در سایه همین امنیت ، رشد و پیشرفت مادی و معنوی کشور در زمینه های مختلف رقم می خورد.

از همین رو هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه جان برکفان ولایت مدار نیروی انتظامی که با روحیه انقلابی در تامین امنیت پایدار در تلاش هستند، به آحاد مردم عزیز بویژه نسل جوان و آینده سازان کشور معرفی شود و از صلابت و مجاهدت های خستگی ناپذیر حافظان امنیت اجتماعی، تقدیر به عمل آید.

مردم شریف استان مازندران قطعا قدردان این امنیت پایدار در استان هستند و پاسداران جان بر کف سپاه کربلا خود را برادر و یاور و پشتیبان برادران خود در نیروی انتظامی در حفظ و ارتقاء امنیت در جامعه می دانند و بی شک دشمن از این اتحاد و انسجام و همدلی قوای مسلح، هراسان و بیمناک است.

اینجانبان ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی محضر جنابعالی و همه همکاران خدوم و ارجمند، دوام توفیقات شما را از خدای متعال در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند امام و شهدا، به زعامت ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی)مسئلت داریم. ان شاء الله در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر ( اروحناه له فداه) روز به روز با ارتقاء توانایی‌ها ،آمادگی، عزم، اراده و ایمان به خداوند متعال موید باشید.

 سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران

غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار