مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوه:

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی

حجت الاسلام محمدی گفت:رسالت نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی صیانت و حفظ امنیت مردم شریف ایران اسلامی است، بهای امنیت امروز خون هزاران شهیدی است که در راه خاک و ناموس این کشور ریخته شده است.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۵۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام مهدی محمدی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت موجود در کشور را مدیون هدایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و مجاهدت نیرو‌های مسلح به خصوص نیرو‌های جان بر کف انتظامی هستیم.
 
محمدی ریشه نیروی انتظامی را در مکتب اسلام و انقلاب دانست و بیان کرد: نیروی مردمی و انقلابی انتظامی از همان ابتدا با هدف مقابله با انحرافات تشکیل شده است، این نیرو میراث دار قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز عاشوراست که در آن زمان سید و سالار شهیدان با هدف مقابله با انحراف در دین قیام کرد، نیروی انتظامی با سرلوحه قرار دادن همان اهداف و پاسداری از دستاورد‌های اسلام و انقلاب در حال خدمت به جامعه است.

وی گفت:رسالت نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی صیانت و حفظ امنیت مردم شریف ایران اسلامی است، بهای امنیت امروز خون هزاران شهیدی است که در راه خاک و ناموس این کشور ریخته شده است.

محمدی امنیت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی عنوان و تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران در کنار رافت اسلامی با اقتدار در مقابل هرکس که بخواهد آرامش و آسایش مردم شریف ایران را بر هم بزند می‌ایستد، نیروی انتظامی با آمادگی کامل درمبارزه با اراذل و اوباش با اقتدارحضوری فعال دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات