خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

بازنشستگان سپاه سربازان واقعی برای ولایت هستند

فرمانده سپاه خوی گفت: بازنشستگان سپاه و پاسداران سربازان واقعی برای ولایت فقیه هستند.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۵۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی طی جلسه ای با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات این سپاه با پیشکسوتان سپاه شهرستان خوی دیدار کرد.

سردار علایی دراین دیدار چهره به چهره به نقش آفرینی پیشکسوتان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از پیشکسوتان که در تمامی صحنه ها حضور دارند، اضافه کرد: این قشر همیشه پا به کار هستند و به صورت خود جوش انجام وظیفه می کنند و ما همیشه به کمک فکری و تجارب شان نیازمندیم.

 این مسئول افزود: همیشه دغدغه مجموعه سپاه، مردم عزیزمان می باشد و دشمن همیشه به دنبال این است که نارضایتی ایجاد کند، ولی مردم ما فهیم هستند و همیشه توطئه های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی افزود: باید تاریخچه هشت سال جنگ تحمیلی را به نسل جوان منتقل کرد.

در این جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی حجت الاسلام خیرالله شریفی با بیان اینکه تعهد قلبی و عملی پاسداران پیشکسوت همان معنای سرباز واقعی ولایت را معنا می کند که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در تمامی صحنه ها این را نشان داد.

وی اضافه کرد: ما هم از خدا می خواهیم که ما را قدردان نعمت بزرگان امنیت کشورمان مخصوصا پیشکسوتان بسیج و شهادت قرار دهد.

سردار علایی در پایان مجموعه سپاه پاسداران را یک خانواده بزرگ دانست و افزود: پیشکسوتان و بازنشستگان اعضای مهم و تاثیرگذار خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، که همانند دوران خدمت در دوران بازنشستگی نیز در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال و تاثیرگذاری دارند.

و در ادامه این جلسه پیشکسوتان مسائل و مشکلات موجود در جامعه را بیان کردند و صابر طبقی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه که تمامی پیشکسوتان در جبهه های فرهنگی و در تمامی صحنه ها اعم از حوزه ها و پایگاه ها با تمام توان حضور دارند و افتخار ما این است که از لحاظ فکری و روحی قرار داریم و زیر پرچم نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده جانفشانی هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات