خبرهای داغ:
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی:

مراقب سوء استفاده سودجویان از عنوان بیمه سلامت باشید

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: مراقب سوء استفاده سودجویان از عنوان بیمه سلامت باشید.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۳۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

 نادر نانبخش امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار داشت: تمامی خدمات بیمه ای این سازمان در استان توسط ادارات بیمه سلامت و دفاتر نمایندگی و پیشخوان ها و خدمات الکترونیکی غیرحضوری سازمان انجام می گیرد و مردم در صورت مشاهده تخلف موارد را به سامانه 1666 اطلاع دهند.

وی نسبت به سوء استفاده از نام بیمه سلامت هشدار داد و گفت: برخی افراد و همچنین شرکت ها با سوء استفاده از نام سازمان بیمه سلامت ایران و یا عناوین مشابه دیگر، اقدام به ارائه خدمات بیمه ای در حوزه سلامت کرده اند.

این مسئول اضافه کرد: این شرکت های سودجو ضمن برقراری تماس تلفنی با خانواده ها و دریافت وجه از آنان، وعده صدور کارت بیمه سلامت و ... می دهند.

 وی خاطر نشان کرد: این شرکت ها هیچ گونه وابستگی به سازمان بیمه سلامت ایران ندارند و از آنجایی که این امر باعث سوء استفاده از نام سازمان و وزارت متبوع و خدشه دار شدن آن در منظر افکار عمومی خواهد شد، با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت دفاع از حقوق مادی و معنوی سازمان و مردم، تأکید کرد: هیچ شرکت خصوصی حق برقراری بیمه پایه درمان را در کشور ندارد.

نانبخش گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر درمان پایه کشور، برای بیمه کردن افراد از تماس تلفنی استفاده نمی کند و در سطح استان نیز اداره کل هیچ گونه تماس تلفنی یا ارائه خدمت حضوری با بیمه شدگان برای صدور بیمه تکمیلی ندارد.

وی ادامه داد: تمامی خدمات بیمه ای این سازمان در استان توسط ادارات بیمه سلامت و دفاتر نمایندگی و پیشخوان ها و خدمات الکترونیکی غیرحضوری سازمان انجام می گیرد و مردم در صورت مشاهده تخلف موارد را به سامانه 1666 اطلاع دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات