مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: روحانیت با تمام توان در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۸۷۴۷۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سید علی سید نظری در گفت و گو با خبرنگاران در این شهرستان، اظهار کرد: نقش روحانیت در خدمت رسانی به مردم کم نظیر بوده است و آنها خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون در هر زمان که نیاز باشد در جامعه و در کنار مردم حضور دارند و در شرایط بحرانی جامعه امروز و شیوع کرونا نیز در صحنه خدمت به مردم و مقابله با این ویروس منحوس به خوبی نقش آفرینی می کنند.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌های خالصانه روحانیون، بیان کرد: طلاب و روحانیون ‌بسیجی همواره در فعالیت های اجتماعی نقش مفید و مؤثری دارند و حضور روحانیون در کنار مردم موجب آرامش و دلگرمی آنهاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد تصریح کرد: روحانیون خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند و مردم نیز همیشه قدردان روحانیت هستند.

سید نظری بر لزوم توجه مردم به دین و معنویت و توسل به ائمه معصومین(ع) تأکید کرد و گفت: امید است که با توکل بر خدای متعال و توسل به اولیای الهی به ویژه حضرت ولی عصر(عج) به زودی دوره مبارزه با این بیماری منحوس را پشت سر بگذاریم.

این مسئول در پایان سخنان خود گفت: نقش و فعالیت مردم و مسئولان در خدمت رسانی و حمایت از محرومین و تلاش برای مقابله با ویروس کرونا ستودنی است و با وحدت و انسجام آنها بلایا و تهدیدات به نعمت ها و فرصت‌ها تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات