مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: دشمنان از نورانیت اسلام هراس دارند و به همین خاطر حضرت محمد مصطفی (ص) را آماج حملات خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۵۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷

 حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: دشمنی و مبارزه با حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) و توهین به مقدّسات اسلام، سابقه‌ای دیرینه در غرب دارد و بارها توسط جاهلان غربی تکرار شده است.

وی ادامه داد: این بار نیز شاهد حرمت‌شکنی دیگری در این رابطه هستی، همه این‌ اعمال شنیع و دور از انسانیت بیانگر این است که غرب و آمریکا دچار یک ترس و هراس از گسترش و نفوذ اسلام در سرزمین‌های خود شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: غرب با وجود کشورها و تمدن‌های بسیار در دنیا و همچنین با وجود ادیان الهی و مکاتب و مذاهب دیگر، تمام منابع و سرمایه ‌خود را تنها علیه تمدن و فرهنگ اسلامی و کشورهای اسلامی متمرکز کرده‌ است و کمر همت خود را به نابود ساختن اسلام، تضعیف مسلمانان و تصرّف منابع کشورهای اسلامی بسته است.

این مسئول افزود: اظهارات کفرآلود ماکرون و اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) نشانگر عناد و کینه‌‌ورزی دشمنان اسلام است.

وی گفت: اهانت به پیامبر اعظم(ص) این عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضایل، اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیا و انسان‌های پاک است و این یک اقدام حساب شده از سوی رئیس‌جمهور فرانسه است که از سال‌ها قبل، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته و در واقع خط سیر نفاق و دشمنی را پیش گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات