۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در حاجی آباد اجرا می‌شود
کد خبر: ۹۲۸۸۹۷۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار پیارم سرهنگ محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آبادظهر امروز در نشست خبری که در آستانه روز بسیج دانش‌آموزی با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
سرهنگ محمد میرزاده شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال را «دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی» عنوان کرد و گفت: ۲۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج دانش‌آموزی در حاجی آباد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در سراسر شهرستان در سطح سازمان‌های بسیج دانش‌آموزی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و واحدهای دانش‌آموزی برگزار می‌شوند.
فرمانده سپاه حاجی آباد خاطر نشان کرد: همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی از دیگر عناوین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.
وی افزود:دیدار با امام جمعه در سطح شهرستان‌، تجلیل از نخبگان کنکور بسیج دانش‌آموزی را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات با موضوع پیامبر(ص) و استکبار ستیزی به‌صورت مجازی برای اجرا طرح‌ریزی‌شده است.

سرهنگ میرزاده عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، تجدید بیعت با شهدا و گلباران مزار شهدا و برگزاری دوره مهارت افزایی و توانمندسازی مربیان ، و سرگروههای صالحین، دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان حاجی آباد است

ارسال نظرات