بیانیه قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ مردم پایه حضرت علی اکبر (ع)در خصوص محکومیت رئیس جمهور فرانسه نسبت اهانت به پیامبر گرامی اسلام :
سبزقامتان قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ مردم پایه حضرت علی اکبر ضمن محکومیت، با فریاد رسا و بلند اعلام می‌داریم اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۶۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ مردم پایه حضرت علی اکبر علیه السلام نسبت به محکومیت حمایت مجدد رئیس جمهور فرانسه نسبت اهانت به پیامبر گرامی اسلام بیانیه‌ای صادر کرده است، در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (صف-۸)

باری دیگر اقدام موهنانه رئیس جمهور فرانسه نسبت به حمایت از اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه و آله موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمانان جهان شد.

الگو برداری از سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام که عمل به آیه شریفه: لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین) و شدت جاذبه شخصیت حضرت عشق و رحمة للعالمین برای انسان‌های روشن ضمیر سراسر عالم باری دیگر مایه عصبانیت دشمنان بی منطق شد که به سبب نداشتن منطق و دلیل روی به تمسخر و اهانت آورند که در طول تاریخ سابقه داشته و در حال حاضر هم این فرهنگ سخیف ادامه دارد.

هژمونی رسانه‌ای دستگاه‌های حاکمیتی شرک و طاغوت وقتی که با اسلام هراسی و تحریف مکتب ناب اسلام محمدی صل الله علیه و آله در تضعیف جبهه حق بازمانده است، ناچار روی به اهانت آورده تا شاید بتواند از نفوذ و گسترش فرهنگ اسلامی بکاهد و در این عرصه لحظه‌ای هم فروگذار نشده و نمی‌شود. زیرا این فرهنگ ناب را مانع سیاست‌های قدرت طلبانه و ظلم و استعمار و استثمار می‌بیند.

اینک بر تمامی مسلمان جهان واجب است با محکومیت این اقدام موهنانه، مواضع متقابلانه خویش را با عنایت به معارف دینی و معرفتی را اعلام نمایند و با اعمال سیاست‌های متقابلانه سبب عبرت گیری برای جنود کفر و شرک شوند.

سبزقامتان قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ مردم پایه حضرت علی اکبر علیه السلام ضمن محکومیت این اقدام سخیف، با فریاد رسا و بلند اعلام می‌داریم همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد»

روابط عمومی قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ مردم پایه حضرت علی اکبر (ع)

انتهای پیام/
ارسال نظرات