خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان:

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در فضای مجازی برگزار می‌شود

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه‌های هفته دانش‌آموزی امسال در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۷۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در فضای مجازی برگزار می‌شودمرضیه نعمتی‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با شعار «دانش‌آموز انقلابی، استکبار ستیزی و مقاومت» برگزار می‌شود، اظهار کرد: طبق سیاست‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی، ۲۰ نفر از فرماندهان بسیج مدارس متوسطه دوم از بین دانش‌آموزان انتخاب شده و پس از اتمام دوره آموزشی یاوران ولایت برای پذیرش مسئولیت در مدارس حاضر می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه‌های هفته دانش‌آموزی امسال در فضای مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان با اشاره به اجرای پویش‌های استکبارستیزی با عنوان «پیام دانش‌آموزان به سربازان آمریکایی» عنوان کرد: تولید محتوا و برگزاری مسابقات گوناکون در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی ادامه داد: سر دادن شعار «ممرگ بر آمریکا» و به آتش کشیدن پرچم آمریکا در روز ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی به صورت همزمان در ساعت ۹ صبح توسط دانش‌آموزان در منازل در کنار خانواده، معرفی مناطق عملیاتی و بیان خاطرات شهدا در کانال مجازی اردوهای راهیان نور نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

نعمتی‌پور با بیان اینکه در این هفته جشنواره علمی بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد، گفت: در این هفته از دو تیم لیگ علمی پایا راه یافته به مرحله استانی نیز تجلیل می‌شود.

وی بابیان اینکه در روز ۱۲ آبان ماه نماینده دانش آموزان بسیجی از جمله فرماندهان واحدهای دانش آموزی با نماد بسیج در برنامه تجمع که در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: طومار مجازی مبارزه با استکبار توسط دانش آموزان بسیجی امضا می‌شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی از برندگان مسابقه کتابخوانی مهمان شام و دلنوشته به شهید که در هفته دفاع مقدس برگزار شد نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه در سال جدید با توجه به شیوع بیماری کرونا ۳ مورد برنامه دیدار از خانواده شهدای این حوزه مقاومت به صورت مجازی و لایو اینستاگرامی با عنوان «خاکریز خاطرات شهدا» اجرا شده است، گفت: در هفته جاری این برنامه به صورت یادواره در راستای تجلیل از خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات